فیلم تازه جلف بازی خانم بازیگر ! ، مریم معصومی هر روز متفاوت تر !

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، خبرنگاران: مریم معصومی فیلم جدیدی را در فضای مجازی منتشر کرد.

فیلم تازه جلف بازی خانم بازیگر ! ، مریم معصومی هر روز متفاوت تر !

مریم معصومی از بازیگران اصفهانی کشورمان است. مریم معصومی در یک خانواده پرجمعیت بزرگ شده است. عکس های مریم معصومی در فضای مجازی با پوشش های خاص خود همراه است. به تازگی مریم معصومی در ماشینش سلفی گرفته است. مریم معصومی فیلم نوی را منتشر کرد.

به گزارش خبرنگاران، مریم معصومی فیلم نوی را از لوس بازی اش در پست اینستاگرامی منتشر کرد و نوشت:دلم پٌرِ حرفه...هی..پاییز قشنگم تموم شد...

آقای سگ مریم معصومی

مریم معصومی بازیگر زن جوان صدا و سیما که علاقه زیادی به سگش دارد او را در لایو خود معرفی می نماید. مریم معصومی در حالی که سگش را نشان می داد می گوید : ایشون آقا هستند و سه سالشونه!

مریم معصومی و آقا سیمبا حاشیه های زیادی با هم دارند و بیشتر آنها به علت عکس های لاکچری است که با او می گیرد و تقریبا او را همه جا به همراه خودش می برد حتی موقع باشگاه رفتن. و بعضی مواقع هم با انتشار تصاویر لاکچری از سگش قربون صدقه او می رود.

راه اندازی کارگاه بازیگری مریم معصومی !

ظاهرا مریم معصومی می خواهد استعدادهای بازیگری را در میان فالوورهایش شناسایی کند. اما یک نکته پر ابهام که وجود دارد معرفی و تبلیغ وبینار و ثبت نام مردم است که ظاهرا قرار نیست رایگان باشد. بعضی از رسانه ها می گویند همه این ها شیوه نو کسب عایدی از برگزاری وبینار است و ربطی به کشف استعداد ندارد. مریم معصومی هم مانند بازیگران زن دیگر که تعداد آنها کم نیست تمایلی به ازدواج ندارد و این را خودش بارها به صورت جدی در مصاحبه های مختلف عنوان نموده است که یکی از این مصاحبه ها صحبت او درباره طلاق گرفتن و مطلقه شدن بود که حاشیه های زیادی را به همراه داشت. مریم معصومی بازیگر زن مشهور تلویزیون و سینما درباره ازدواج نظر بسیار متفاوتی دارد. او می گوید که یکی از دلایلی که خود من ازدواج نمی کنم این است که دوست ندارم طلاق بگیرم.

منبع: رکنا
انتشار: 5 اسفند 1400 بروزرسانی: 5 اسفند 1400 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 2227

به "فیلم تازه جلف بازی خانم بازیگر ! ، مریم معصومی هر روز متفاوت تر !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم تازه جلف بازی خانم بازیگر ! ، مریم معصومی هر روز متفاوت تر !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید