فوتبال دنیا، فابیو کاپلو: رم می تواند مربیانی بهتر از من داشته باشد، برلوسکونی مونتزا را به سری A می آورد

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، فوتبال دنیا - فابیو کاپلو می گوید دیگر خودش را گزینه مناسبی برای راهنمایی رم نمی داند و تیم جدید سیلویو برلوسکونی هم به دسته اول کالچو خواهد رسید.

فوتبال دنیا، فابیو کاپلو: رم می تواند مربیانی بهتر از من داشته باشد، برلوسکونی مونتزا را به سری A می آورد

به گزارش خبرنگاران، فابیو کاپلو در گفت و گو با رادیو آنچو اسپورت ایتالیا درباره احتمال بازگشتش به دنیای مربیگری به خصوص برای راهنمایی تیم فوتبال رم، تیمی که سال 2001 با آن فاتح اسکودتو شد، گفت: من از رم خاطرات خوبی دارم، چه در دوران بازیگری ام چه وقتی که سرمربی این تیم بودم. اما فکر نمی کنم که به عنوان سرمربی به این تیم برگردم چون با توجه به سن و سالم، اسیر مربیان می توانند کارهای بهتری برای این باشگاه انجام دهند اما شاید به عنوان مشاور یک روز به این تیم برگردم.

کاپلوی 72 ساله درباره کتاب توضیح حال فرانچسکو توتی، اسطوره باشگاه رم که در آن توتی از دوران بازیگری اش زیر نظر دُن فابیو هم خاطرات جالبی را روایت نموده است، گفت: من کتاب توتی را خوانده ام و باید بگویم که خیلی خوب است، البته ضروری است که یکسری اصلاحات در آن صورت بگیرد.

فابیو کاپلو در ادامه از سیلویو برلوسکونی مالک سابق باشگاه میلان به خاطر مصاحبه اخیرش که در آن از جنارو گتوسو سرمربی فعلی این تیم انتقاد نموده است، ایراد گرفت و به شیوه ای طعنه آمیز جواب او را داد. سیلویو برلوسکونی: می خواهم تا 3 سال دیگر در سری A با میلان دربی برگزار کنم

کاپلو گفت: من حامی گتوسو هستم. میلان زودتر اسکودتو را می برد یا مونتزا (تیم جدید برلوسکونی) به سری A صعود می نماید؟ هر دوی آنها در یک سطح هستند. میلان هنوز چیزهای برای شکست دادن یوونتوس در سری A احتیاج دارد و مونتزا هم با شناختی که از برلوسکونی و آدریانو گالیانی دارم می دانم که می تواند تا سه سال دیگر به سری A صعود کند. گتوسو دارد ذهنیتی به میلان می دهد که این تیم را از نقاط قوتش مطلع می نماید در حالی که لئوناردو و مالدینی هم در پروژه جدید این تیم بسیار مهم هستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 بهمن 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 157

به "فوتبال دنیا، فابیو کاپلو: رم می تواند مربیانی بهتر از من داشته باشد، برلوسکونی مونتزا را به سری A می آورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، فابیو کاپلو: رم می تواند مربیانی بهتر از من داشته باشد، برلوسکونی مونتزا را به سری A می آورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید