مشکل عظیم آزمون، جیوبا و کوکورین برای انتقال به تیم های ایتالیایی

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، سه مهاجم سرشناس تیم زنیت سن پترزبورگ با مشکل جدی برای پیوستن به تیم های ایتالیایی روبرو هستند.

مشکل عظیم آزمون، جیوبا و کوکورین برای انتقال به تیم های ایتالیایی

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روزنامه اسپورت اکسپرس روسیه، مارکو ترابوکی، مدیر برنامه برجسته فوتبال اروپا درباره انتقال احتاقتصادی سردار آزمون، آرتم جیوبا و الکساندر کوکورین به سری A ایتالیا گفت: درباره پیشنهاد تیم رم به الکساندر کوکورین می توانم بگویم این مسئله واقعیت دارد. ایتالیایی ها به خاطر بحران ویروس کرونا با مشکل اقتصادی روبرو هستند و بازیکن باکیفیتی مثل کوکورین را احتیاج دارند. مشکل عظیم سردار آزمون، آرتم جیوبا و الکساندر کوکورین این است که آنها شهروند اتحادیه اروپا نیستند.

وی اضافه نمود: این مشکل محدودیت هایی برای انتقال 3 مهاجم تیم زنیت به ایتالیا ایجاد می نماید، البته امیدوارم کوکورین بتواند از این فرصت استثنایی برای پیوستن به رم استفاده کند. تیم های ایتالیایی در صورت جذب 3 بازیکن زنیت باید قید جذب دیگر بازیکنان خارج از اتحادیه اروپا مثل آفریقا، صربستان، آرژانتین و برزیل را بزنند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 تیر 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 1252

به "مشکل عظیم آزمون، جیوبا و کوکورین برای انتقال به تیم های ایتالیایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشکل عظیم آزمون، جیوبا و کوکورین برای انتقال به تیم های ایتالیایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید