فستیوال مردمی ادمونتون یکی از فستیوال های معروف کانادا به شمار می رود

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، جاذبه ها/ براساس خبرهای بدست آمده، فستیوال مردمی ادمونتون یکی از فستیوال های معروف کانادا به شمار می رود.

فستیوال مردمی ادمونتون یکی از فستیوال های معروف کانادا به شمار می رود

این فستیوال در سال اول برگزاری یعنی در سال 1980 با تعداد کمی شرکت نماینده و خیلی بی سر و صدا برگزار گردید اما امروزه به یکی از برجسته ترین فستیوال های مردمی جهان تبدیل شده که هر سال به مدت 4 روز در ماه آگوست و در شهر ادمونتون استان آلبرتای کانادا برگزار می گردد. برگزاری این فستیوال همواره همراه با صف های طولانی و عجیب و غریب بوده و قیمت بلیط ورودی همواره معقول و منطقی است. علت آن هم این است که هنرمندان زیادی داوطلبانه و به صورت رایگان در این جشنواره برنامه اجرا می نمایند. استقبال همگانی از فستیوال ادمونتون هر ساله رو به افزایش است. هر ساله بیش از 1600 هنرمند محلی، کشوری و بین المللی از سایر نقاط جهان بیش از 1200 اجرا را در سالن های سرپوشیده نقاط معروف شهر انجام می دهند.

در این سالنهای سرپوشیده 6 سکو برای اجراها و کنسرت ها وجود دارد و تعداد زیادی دست فروش که انواع و اقسام غذاها را به فروش می رسانند. این جشنواره 39 سال است که اجرا می گردد و بسیار مشهور و محبوب است و بلیطهای آن با سرعتی بسیار بالا به فروش می رسند.

منبع: همگردی
انتشار: 26 مهر 1401 بروزرسانی: 26 مهر 1401 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 2412

به "فستیوال مردمی ادمونتون یکی از فستیوال های معروف کانادا به شمار می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فستیوال مردمی ادمونتون یکی از فستیوال های معروف کانادا به شمار می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید