(عکس) وقتی تاج قهرمانی پرسپولیس را تبریک گفت

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، وقتی باشگاه یوونتوس قهرمانی اینتر در سری آ را تبریک گفت، خیلی ها از کار حرفه ای این رقیب تورینی گفتند، اما سال ها پیش از این، همین رسم در ایران خودمان هم وجود داشت. 46 سال قبل تیم پرسپولیس قهرمان لیگ سوم تخت جمشید شده بود، سال 1354 بود و پرسپولیس قهرمانی را از تیم تاج که سال قبل قهرمان مسابقات لیگ شده بود، پس می گرفت.

(عکس) وقتی تاج قهرمانی پرسپولیس را تبریک گفت

نکته جالب این که نشریه تاج، جوانمردانه نه تنها قهرمانی پرسپولیس را زیر سوال نبرد بلکه با چاپ عکس پرسپولیس روی جلدش قهرمانی را هم به تیم فوتبال پرسپولیس تبریک گفت.

پرسپولیس در لیگ سوم تخت جمشید، بازیکنان بزرگی مثل همایون بهزادی، حسین کلانی، جعفر کاشانی، محراب شاهرخی، مسیح مسیح نیا، هادی طاووسی و بیوک وطنخواه را از دست داده بود و با جذب فاطمی مقدم، دادگان، ذوالفقارنسب، زادمهر، جهانگیر فتاحی و... تیمی جوانتر داشت، در شروع مسابقات پرسپولیس نتایج خوبی نگرفته بود، اما بعد از مدتی تغییراتی در تیم ایجاد شد و پرسپولیس با شرایطی بهتر قدم به میدان گذاشت و در خاتمه قهرمان شد، در حالی که تاج سابق تیم چهارم لیگ شده بود.

هفته بعد از ثبت قهرمانی پرسپولیس تاجی ها در نشریه تاج، با تبریک قهرمانی رقیب آن ها را غافلگیر کردند، امروز اگر کسی این کار را بکند، طرفداران آن مجموعه هزار دشنام نصیب گردانندگان نشریه می نمایند.

طرفداری

منبع: فرارو
انتشار: 10 خرداد 1400 بروزرسانی: 10 خرداد 1400 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 1892

به "(عکس) وقتی تاج قهرمانی پرسپولیس را تبریک گفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(عکس) وقتی تاج قهرمانی پرسپولیس را تبریک گفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید