کنعانی زادگان، اولین جدا شده پرسپولیس؟

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، خبرگزاری خبرنگاران- برآورد های فراوانی در رابطه با جدایی بازیکنان یا پیوستن آن ها به مدافع نام قهرمانی وجود دارد اما تمرکز تیم معطوف به فصل جاری است.

کنعانی زادگان، اولین جدا شده پرسپولیس؟

به گزارش خبرنگاران، لیگ ایران در سال های اخیر بازیکنان زیادی را به نام لژیونر به لیگ های خارجی فرستاده است. یکی از این تیم ها پرسپولیس است که با توجه به درخشش در سال های اخیر و دوبار حضور در فینال آسیا بیش از پیش مطرح شد و بازیکنان این تیم دیده شدند. پرسپولیسی ها در سال های اخیر پوست انداخته اند اما همچنان در کورس قهرمانی هستند و برای تداوم پیروزیت هایشان تلاش می کنند.

از جدا شده های مطرح پرسپولیس که در اروپا بازی می کنند می توان به بیرانوند، صادق محرمی، علی علیپور و مهدی طارمی اشاره کرد. همچنین بازیکنانی مثل سروش رفیعی، شجاع خلیل زاده و مهدی ترابی پس از قهرمانی با پرسپولیس به لیگ ستارگان قطر کوچ کردند هر چند که حضور ترابی در قطر به کوتاهی یک نیم فصل بود و دوباره پرسپولیسی شد.

با توجه به شرایطی که هواداران تجربه کرده اند رفتن هیچ بازیکنی نمی تواند آن ها شوکه کرده و از تلاش آن ها برای ساختن تیمی که برای قهرمانی می جنگد، کم کند. برآورد ها در مورد کوچ کنعانی زادگان مدافع تاثیر گذار پرسپولیس بالا گرفته و این مدافع در مورد شایعات جدایی اش، تصمیم گیری را به سرانجام فصل موکول کرده است. حرفه ای ترین واکنش را کریم باقری، مربی سرخ ها در این مورد داشت. او گفت: شنیده ام که کنعانی به احتمال فراوان جدا خواهد شد اما به صورت قطعی نمی دانم. به هر حال در تاریخ پرسپولیس بازیکنان زیادی از این تیم جدا شده اند و بازیکنان زیادی هم پیراهن این تیم را برتن کرده اند. فوتبال حرفه ای است و نباید به این مسائل حساسیت داشته باشیم. به هر حال بازیکنان ممکن است در زندگی خودشان تصمیماتی بگیرند و دنبال پیشرفت باشند.

باتوجه به تجربیات مشابه در مورد جدایی بازیکنان کلیدی از این تیم، این جدایی می تواند راحت تر پذیرفته شود و بدون شک یحیی گل محمدی برای ساختن تیمی قدرتمند با خرید جایگزین برای جدا شده ها برنامه ریزی خواهد کرد.

پرسپولیس بعد از اتمام بازی های ملی پیروز شد کار خود را با کسب پیروزی از سر بگیرد. سرخ های تهران توانستند در دیداری تراکتور تبریز را با گل آل کثیر شکست دهند و جام دیگری را به ویترین افتخارات پرسپولیس،با برتری در سوپرجام اضافه کنند. محمدحسین کنعانی زادگان مدافعی که با درخشش خود به مهره قابل اعتماد دراگان اسکوچیچ در تیم ملی هم تبدیل شده و در بحرین عملکرد خوبی داشت پس از سرانجام اردوی تیم ملی و بازگشت به تهران بار دیگر در ترکیب اصلی سرخ ها به میدان رفت.

کنعانی زادگان در تیم پرسپولیس شماره ای را بر تن می کند که کریم باقری با آن سا ل ها در میانه زمین پرسپولیس درخشیده و بدون شک این شماره همواره تداعی کننده خاطرات کریم باقری، بازیکن با اخلاق پرسپولیس و تیم ملی ایران است. کنعانی زادگان پس از بازگشت به پرسپولیس با کسب اجازه از باقری، مربی تیم این پیراهن را بر تن کرد و توانست قهرمانی لیگ را هم با لباس پرسپولیس جشن بگیرد.

کنعانی پس از قهرمانی سرخ ها در جشن قهرمانی لایوی را در اینستاگرام با مخاطبانش به اشتراک گذاشت که حضور کریم باقری در قسمتی از آن صحنه های جالبی را ثبت کرد. کریم باقری به کنعانی اصرار داشت که سریع تر لایو را قطع کند که با شیطنت هایی از سوی این مدافع همراه بود. کنعانی زادگان به کریم باقری گفت: آقا کریم! شماره شش شما را من می پوشم که باقری در جواب گفت: اصلا این پیراهن برای خودت!

کنعانی تا این جای فصل در مورد شایعات مطرح شده مبنی بر پیوستن به تیم قطری سکوت کرده و همواره ترجیح داده است در مورد پرسپولیس و بازی های پیش روی این تیم حرف بزند. او که در مقطعی برای استقلال بازی کرد پس از بازگشت به پرسپولیس توانست با بازی های خوب و کم اشتباه به یکی از بازیکنان محبوب تیم بدل شود؛البته اینکه پیراهن شش و ارثیه کریم باقری او را در پرسپولیس نگه دارد داستان دیگری است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 2003

به "کنعانی زادگان، اولین جدا شده پرسپولیس؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنعانی زادگان، اولین جدا شده پرسپولیس؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید