عدم همکاری برخی از بانک ها در ارائه تسهیلات فرزندآوری

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گفت: تعدادی از بانک ها در ارئه تسهیلات فرزندآوری عملکرد خوبی نداشته اند و باید پاسخ گو باشند.

عدم همکاری برخی از بانک ها در ارائه تسهیلات فرزندآوری

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار در قرارگاه استانی حمایت از خانواده و جوانی جمعیت با اینکه جوانی جمعیت و موضوعات آن دارای عایدات مفید برای جامعه است گفت: از ابتدای سال 4 هزار و 414 پرونده پرداخت تسهیلات فرزندآوری تشکیل شده است.

او اضافه کرد: تعدادی از بانک ها عملکرد خوبی نداشته اند که باید در این خصوص جوابگو باشند.

طالبی با بیان اینکه فرهنگ سازی در زمینه جوانی جمعیت در ابتدا باید در خود ما نهادینه شود ادامه داد: قانون درخصوص مصوبات مرتبط با جوانی جمعیت باید به صورت دقیق و با نظارت انجام شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار با بیان اینکه برخی ادارات قوانین را به نفع خود تغییر میدهند و یا اجرا نمی کنند گفت: نظارت و بازرسی در ادارات باید توسعه یابد.

او با بیان اینکه امنیت شغلی برای بانوان باید در تمام ادارات استان به درستی اعمال شود اظهار کرد: بانوان باید در ادارات تک مسئولیتی باشند و وظیفه انجام چند کار بصورت همزمان به آنان سپرده نشود.

همچنین مقرر شد از این پس ثبت احوال، محل سکونت را به عنوان محل تولد نوزادان در شناسنامه درج کند و نرخ باروری هم به صورت شهر به شهر به اداره راه و شهرسازی ابلاغ شود.

خبرنگاران خراسان جنوبی بیرجند

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 2 شهریور 1401 بروزرسانی: 2 شهریور 1401 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 2383

به "عدم همکاری برخی از بانک ها در ارائه تسهیلات فرزندآوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عدم همکاری برخی از بانک ها در ارائه تسهیلات فرزندآوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید