معرفی هتل ارم قشم ، 4 ستاره

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، امروزه محبوبیت جزیره زیبای قشم و سواحل جنوبی ایران در بین جوانان و خانواده ها به طرز چشمگیری افزایش یافته است. مسافرانی که از شهرهای مختلف ایران یا سراسر دنیا به این جزیره رؤیایی سفر می نمایند، می توانند در کنار جاذبه های سنتی و تاریخی این منطقه از امکانات لوکس و مفرح آن بهره مند شوند. از باکیفیت ترین اقامتگاه های جزیره قشم، می توان به هتل ارم قشم اشاره نمود که همه ساله میزبان مهمانان بسیاری از نقاط مختلف ایران و دنیا است.

معرفی هتل ارم قشم ، 4 ستاره

هتل چهار ستاره لوکس ارم قشم با زیربنای حدود 8000 متر مربع، یکی از سازه های اصیل معماری ایران به شمار می رود که به وسیله معماران و طراحان داخلی خبره، به سبک معماری ایرانی طراحی شده است. با اقامت در این هتل می توانید از انواع مختلف اتاق ها با امکانات متنوع برخوردار شوید و در طول سفر خود از منظره زیبای خلیج فارس نیز لذت ببرید. تعداد اتاق های ارائه شده در هتل ارم قشم، 98 اتاق می باشد که همه آن ها امکاناتی مانند تلویزیون، سرویس حمام و دستشویی فرنگی و ایرانی، اینترنت پرسرعت، تلفن، یخچال و مبلمان را در اختیار مهمانان قرار می دهند.

مهمانان هتل با اقامت در این مکان قادر خواهند بود تا در طول اقامت خود از فضای سبز و مطلوب هتل استفاده کنند و لحظاتی را به دوراز شلوغی های شهر به قدم زدن در هوای آزاد بپردازند و یا برای جلسه های کاری و تجاری خود از امکاناتی مانند سالن کنفرانس و سالن آمفی تئاتر بهره مند شوند. بعلاوه فضاهایی مانند سالن بازی های کامپیوتری، باشگاه ورزشی و سالن مجهز بدن سازی، آلاچیق های دنج، زمین تنیس و سالن بیلیارد با امکانات پیشرفته در داخل هتل به مهمانان ارائه می گردد.

در کنار این امکانات، هتل ارم قشم با ارائه رستوران ها و کافی شاپ های مدرن و باکیفیت، غذاهای خوش طعم و نوشیدنی های اصیل ایرانی را به نمایش می گذارد.

هتل 4 ستاره ارم قشم از 5 طبقه تشکیل شده است و در همه طبقات این هتل می توانید از انواع اتاق ها و سوییت ها با امکانات و خدمات باکیفیت در کنار خدمات دهی روزانه پیشخدمت ها و کارکنان خوش برخورد، بهره مند شوید. این هتل با قرارگیری در یک موقعیت مکانی عالی در نزدیکی بلوار آزادگان، دسترسی مهمانان به مرکز شهر، مراکز تجاری، بازار و ساحل خلیج فارس را آسان کرده است.

ترکیب بافت مدرن همراه با آیتم های سنتی و ایرانی در هتل ارم قشم، این هتل را به یکی از اقامتگاه های بی نظیر و مثال زدنی جنوب ایران تبدیل کرده است. با اقامت در هتل ارم قشم می توانید از خدماتی مانند پارکینگ اختصاصی روباز، تورهای گردشگری، کافی شاپ با خدمات دهی 24 ساعته، سرویس رفت وبرگشت، همراه با منظرهی خیره کننده از سطح دریا بهره مند شوید. با صرف 10 دقیقه رانندگی می توانید به مرکز شهر و مراکز خرید معتبر قشم دسترسی پیدا کنید و پس از یک روز کامل گردش در جزیره قشم، در کنار سواحل خلیج فارس به استراحت بپردازید. هتل ارم قشم از سال 1395 پذیرای مهمانان نقاط مختلف ایران و دنیا می باشد. برای آشنایی بیشتر با هتل 4 ستاره لوکس ارم قشم، در ادامه همراه با خبرنگاران باشید.

هتل ارم قشم کجاست؟

موقعیت قرارگیری هتل ارم قشم در جزیره زیبای قشم دسترسی مهمانان و مسافران این هتل را به مراکز و طبیعت تماشای و مجتمع های تجاری اطراف آسان کرده است. از هتل ارم قشم می توانید با حدود 30 دقیقه پیاده روی در فضای لذت بخش جزیره و یا صرف 10 دقیقه زمان برای رانندگی به قلعه پرتغالی ها که یکی از جاذبه های تماشای جزیره است، برسید و اگر قصد خرید و یا تهیه سوغاتی دارید می توانید با صرف حدود 7 دقیقه زمان برای رانندگی به بازار قدیمی قشم دسترسی پیدا کنید یا در همان نزدیکی، از مجتمع های تجاری city center یک و دو، تماشا نمایید.

بعلاوه اگر علاقه مند به صرف غذا در رستوران ها و کافی شاپ های خارج هتل هستید، این فرصت را دارید تا به رستوران های محبوب سی رول، برگر king و انواع فست فودهای خیابان دانشمند قشم که در 1.5 کیلومتری از هتل قرار دارند، سر بزنید.

آدرس دقیق هتل: قشم - بلوار آزادگان - مقابل شیلات

دسترسی از منطقه ها اطراف به هتل ارم قشم

دسترسی به هتل ارم قشم از هرمزگان، به چند طریق میسر می گردد. اولین و ساده ترین راه، پرواز هوایی به قشم است. برای صرف کمترین انرژی و زمان می توانید با پروازهای موجود به قشم به هتل دسترسی پیدا کنید و زمانی که از فرودگاه خارج شدید به وسیلهٔ تاکسی های لوکس فرودگاه به سمت هتل روانه شوید.

راه دیگری که می تواند شما را به این هتل برساند، استفاده از اتوبوس دریایی از اسکله بندرعباس به اسکله شهید ذاکری می باشد. پس ازآنکه به اسکله شهید ذاکری رسیدید، می توانید به وسیلهٔ تاکسی در مدت زمان حدود 10 دقیقه به مقصد برسید.

به عنوان سومین راه دستیابی به هتل ارم قشم، می توان به بندر لافت اشاره نمود. در صورت نامساعد بودن آب و هوا و یا دلایل دیگر، می توانید برای رسیدن به هتل ارم قشم از بندر پل به بندر لافت بروید و از مسیر 50 کیلومتری تا هتل که توأم با طبیعت و فضای دلپذیر است، لذت ببرید.

امکانات و خدمات هتل ارم قشم

هتل 4 ستاره ارم قشم با ارائه امکانات و خدمات با کیفیت، تا به امروز در جلب رضایت مهمانان خود به خوبی عمل کرده است. با اقامت در این هتل می توانید در امنیت کامل از پارکینگ اختصاصی مجموعه بهره ببرید. در تمام منطقه ها هتل، اینترنت رایگان برای مهمانان فراهم شده است و مهمانان می توانند در کنار استفاده از خدمات و سرویس های موجود در هر اتاق مانند مبلمان راحت و زیبا، عبادتگاه، سرویس های بهداشتی ایرانی و فرنگی، دستگاه ATM، آسانسور برای دسترسی به طبقات، سالن همایش و کنفرانس، از امکاناتی مانند باشگاه ورزشی و سالن تناسب اندام، مرکز ماساژ، در طول اقامت خود بهره مند شوند.

هتل ارم قشم با فراهم آوردن فضایی مبتنی بر آثار غرفه های گردشگری و صنایع دستی، غرفه های محلی و دست سازه های سنتی، این فرصت را برای مهمانان هتل فراهم کرده است تا بتوانند در کنار لذت بردن از آیتم های هنری جنوب ایران، اقدام به تهیه سوغاتی های به یادماندنی مانند زیورآلات و وسایل تزیینی کنند.

کارکنان هتل با تسلط به زبان های انگلیسی، عربی و هندی، پذیرای مهمانان سراسر دنیا می باشند. در ادامه با خبرنگاران باشید تا به آنالیز سایر خدمات ارائه شده در هتل بپردازیم.

امکانات و خدمات ویژه هتل ارم قشم :

  • سرویس شبانه روزی تاکسی
  • لاندری
  • خشک شویی
  • خدمات اتو
  • صبحانه و ناهار در اتاق
  • فکس
  • خدمات تهیه بلیط
  • فتوکپی
  • خدمات اینترنتی
  • رمپ برای استفاده مهمانان معلول
  • پذیرش 24 ساعته
  • رستوران و کافی شاپ در محل

امکانات مبتنی بر غذا و نوشیدنی هتل ارم قشم

مهمانان مقیم هتل ارم قشم می توانند از صرف وعده های غذایی تهیه شده از مواد طبیعی و تازه در رستوران ها و کافی شاپ های موجود در هتل لذت ببرند. رستوران های هتل با ارائه منوی غذایی ایرانی با آیتم های جنوبی و خلاقانه، سفری دل انگیز را برای شما رقم خواهند زند. مهمان این فرصت را دارند تا هم از خدمات صبحانه در اتاق استفاده کنند و هم با مراجعه سالن صبحانه واقع در طبقه همکف هتل، از خدمات بوفه صبحانه بهره مند شوند.

در رستوران هتل ارم قشم این فرصت را دارید تا در کنار صرف غذاهای خوش طعم و لذیذ از منظره بکر دریا نیز بهره مند شوید یا برای صرف چای و قهوه های تازم دم و نوشیدنی های مبتکرانه به کافی شاپ محبوب هتل ارم قشم سر بزنید. بعلاوه، با وجود آیتم های متنوع و رنگارنگ موجود در منوی غذای رستوران، مهمانان قادر هستند تا برای صرف وعده های غذایی به رستوران های محبوب اطراف هتل، از جمله رستوران مادر بزرگ یا کبابی یوسف مراجعه کنند.

  • ساعت کاری رستوران: سرو صبحانه: 7:30 الی 9:30، ناهار: 12:30 الی 15:30، شام: 20:00 الی 22:30
  • ساعت کاری کافی شاپ: 12:00 الی 23:30

انواع اتاق ها و سوییت های هتل ارم قشم

هتل ارم قشم با ارائه انواع مختلف اتاق های تیپ A، B، C، همراه با امکانات متنوع مانند منظره بکر از سطح دریا و منظره شهر، گزینه های زیادی را برای یک اقامت به یادماندنی پیش روی مهمانان قرار می دهد. اتاق های ارائه شده در این هتل، برای اقامت به صورت خانوادگی، دونفره و محبت آمیز، فضای منحصربه فردی را ارائه می دهند. برای کسب اطلاع در رابطه با امکانات موجود در اتاق های این هتل 4 ستاره و ویژگی های هرکدام، همراه با خبرنگاران باشید.

امکانات موجود در همه اتاق ها عبارت اند از:

  • تلویزیون LCD
  • تلفن
  • کمد لباس
  • قفل الکترونیک درب اتاق
  • کارت هوشمند اتاق
  • یخچال
  • کف پوش
  • سرامیک
  • فرش
  • سشوار
  • حمام
  • حوله حمام
  • دمپائی در اتاق
  • دمپائی در حمام
  • وسایل سرمایشی و گرمایشی
  • سرویس بهداشتی ایرانی در بعضی واحدها
  • سرویس بهداشتی فرنگی در بعضی واحدها
  • میز و صندلی
  • مینی بار نوشیدنی (با احتساب هزینه های اضافی)
  1. اتاق دو خوابه همراه با منظرهی خیره کننده از دریا: این اتاق با ارائه 1 تخت دونفره در مقدار 180 سانتی متر، پذیرای حداکثر 2 مهمان بزرگ سال و 1 خردسال (زیر 2 سال و بدون احتیاج به خدمات هتل) می باشد.

2- اتاق دو تخته همراه با منظرهی خیره کننده از دریا: این اتاق با ارائه 2 تخت تک نفره در مقدار 90 سانتی متر، پذیرای حداکثر 2 مهمان بزرگ سال و 1 خردسال (زیر 2 سال و بدون احتیاج به خدمات هتل) می باشد.

3- اتاق سه تخته همراه با منظرهی خیره کننده از دریا: این اتاق با ارائه 3 تخت تک نفره در مقدار 90 سانتی متر، پذیرای حداکثر 3 مهمان بزرگ سال و 1 خردسال (زیر 2 سال و بدون احتیاج به خدمات هتل) می باشد.

4- اتاق دو خوابه معمولی تیپ A همراه با منظرهی از منظره شهر: این اتاق با ارائه 1 تخت دونفره در مقدار 180 سانتی متر، در طبقات اول تا سوم هتل واقع شده است و پذیرای حداکثر 2 مهمان بزرگ سال و 1 خردسال (زیر 2 سال و بدون احتیاج به خدمات هتل) می باشد.

5- اتاق دو تخته معمولی تیپ A همراه با منظرهی از منظره شهر: این اتاق با ارائه 2 تخت تک نفره در مقدار 90 سانتی متر، در طبقات اول تا سوم هتل واقع شده است و پذیرای حداکثر 3 مهمان بزرگ سال و 1 خردسال (زیر 2 سال و بدون احتیاج به خدمات هتل) می باشد.

6- اتاق دو خوابه معمولی تیپ B همراه با منظرهی از محوطه هتل: این اتاق با ارائه 1 تخت دونفره در مقدار 180 سانتی متر، در لابی هتل واقع شده است و پذیرای حداکثر 2 مهمان بزرگ سال و 1 خردسال (زیر 2 سال و بدون احتیاج به خدمات هتل) می باشد.

7- اتاق دو تخته معمولی تیپ B همراه با منظرهی از محوطه هتل: این اتاق با ارائه 2 تخت تک نفره در مقدار 90 سانتی متر، در لابی هتل واقع شده است و پذیرای حداکثر 2 مهمان بزرگ سال و 1 خردسال (زیر 2 سال و بدون احتیاج به خدمات هتل) می باشد.

8- اتاق دو خوابه معمولی تیپ C : این اتاق با ارائه 2 تخت تک نفره در مقدار 90 سانتی متر، هم سطح با حیاط هتل واقع شده است و پذیرای حداکثر 2 مهمان بزرگ سال و 1 خردسال (زیر 2 سال و بدون احتیاج به خدمات هتل) می باشد.

9- اتاق دو تخته معمولی تیپ C: این اتاق با ارائه 2 تخت تک نفره در مقدار 90 سانتی متر، هم سطح با حیاط هتل واقع شده است و پذیرای حداکثر 2 مهمان بزرگ سال و 1 خردسال (زیر 2 سال و بدون احتیاج به خدمات هتل) می باشد.

10- اتاق 3 تخته معمولی B همراه با منظرهی از محوطه هتل: این اتاق با ارائه 3 تخت تک نفره در مقدار 90 سانتی متر، در لابی هتل واقع شده است و پذیرای حداکثر 3 مهمان بزرگ سال و 1 خردسال (زیر 2 سال و بدون احتیاج به خدمات هتل) می باشد.

11- اتاق 3 تخته معمولی C: این اتاق با ارائه 3 تخت تک نفره در مقدار 90 سانتی متر، هم سطح با حیاط هتل واقع شده است و پذیرای حداکثر 3 مهمان بزرگ سال و 1 خردسال (زیر 2 سال و بدون احتیاج به خدمات هتل) می باشد.

12- اتاق 4 تخته معمولی C: این اتاق با ارائه 2 تخت تک نفره در مقدار 90 سانتی متر متر و 1 تخت دونفره در مقدار 180 سانتی متر، هم سطح با حیاط هتل واقع شده است و پذیرای حداکثر 4 مهمان بزرگ سال و 1 خردسال (زیر 2 سال و بدون احتیاج به خدمات هتل) می باشد.

13- سوییت دوخوابه معمولی A همراه با منظرهی از منظره شهر: این اتاق با ارائه 1 تخت دونفره در مقدار 180 سانتی متر در اتاق خواب همراه با سالن نشیمن، در طبقات اول تا سوم هتل واقع شده است و پذیرای حداکثر 3 مهمان بزرگ سال و 1 خردسال (زیر 2 سال و بدون احتیاج به خدمات هتل) می باشد.

14- سوییت دوخوابه معمولی C: این اتاق با ارائه 1 تخت دونفره در مقدار 180 سانتی متر در اتاق خواب همراه با

سالن نشیمن، هم سطح با حیاط هتل واقع شده است و پذیرای حداکثر 2 مهمان بزرگ سال و 1 خردسال (زیر 2 سال و بدون احتیاج به خدمات هتل) می باشد.

فاصله هتل تا جاذبه های گردشگری اطراف

هتل ارم قشم با قرارگیری در یک موقعیت مکانی مناسب به بسیاری از مراکز تجاری، تفریحی و تماشای جزیره قشم نزدیک بوده و مهمانان می توانند به صورت پیاده و یا تاکسی های هتل به نقاط مختلف دسترسی پیدا کنند. در ادامه با خبرنگاران باشید تا به آنالیز فاصله مراکزی از هتل بپردازیم.

  • غار نمکدان: 1 کیلومتر (3 دقیقه با ماشین)
  • بازار سنتی قدیم قشم: 2 کیلومتر (3 دقیقه با ماشین)
  • قلعه پرتغالی ها: 2 کیلومتر (4 دقیقه با ماشین)
  • بازار بزرگ بین المللی ستاره: 3 کیلومتر (5 دقیقه با ماشین)
  • میدان امام قلی خان: 3 کیلومتر (5 دقیقه با ماشین)
  • مجتمع تجاری city center قشم: 3 کیلومتر (5 دقیقه با ماشین)
  • مجتمع تجاری خلیج فارس: 3 کیلومتر (5 دقیقه با ماشین)
  • پارک زیتون: 5 کیلومتر (6 دقیقه با ماشین)
  • غارهای خربس: 13 کیلومتر (18 دقیقه با ماشین)
  • مسجد قبا: 19 کیلومتر (17 دقیقه با ماشین)
  • مجتمع تجاری دودلفین درگهان: 21 کیلومتر (20 دقیقه با ماشین)
  • دره ستارگان: 22 کیلومتر (31 دقیقه با ماشین)
  • جزایر ناز: 27 کیلومتر (34 دقیقه با ماشین)
  • خیابان فردوسی: 33 کیلومتر (30 دقیقه با ماشین)
  • خیابان شهرک گربه دان: 37 کیلومتر (36 دقیقه با ماشین)
  • فرودگاه بین المللی قشم: 53 کیلومتر (45 دقیقه با ماشین)
  • جزیره هنگام: 53 کیلومتر (54 دقیقه با ماشین)
  • چاه های تاریخی تل آو (طلا): 55 کیلومتر (48 دقیقه با ماشین)
  • خیابان شیخی: 55 کیلومتر (50 دقیقه با ماشین)
  • روستای لافت: 55 کیلومتر (50 دقیقه با ماشین)
  • جنگل دریایی حرا: 57 کیلومتر (50 دقیقه با ماشین)
  • جزیره هرمز: 62 کیلومتر (1 ساعت و 16 دقیقه با ماشین)
  • قبرستان انگلیسی ها: 63 کیلومتر (1 ساعت و 16 دقیقه با ماشین)
  • رستوران امیران: 63 کیلومتر (1 ساعت با ماشین)
  • تنگه چاهکوه: 93 کیلومتر (1 ساعت و 30 دقیقه با ماشین)
  • اسکله صیادی باسعیدو: 119 کیلومتر (2 ساعت با ماشین)

قوانین و مقررات هتل ارم قشم

  1. ساعت ورود به هتل همه روزه از ساعت 14 و خروج تا ساعت 12 امکان پذیر می باشد.
  2. پذیرش زوجین مشروط بر ارائه صیغه نامه رسمی به صورت دفترچه ای با مهر برجسته، کارت ملی و شناسنامه عکس دار می باشد.
  3. اتاق ها و سوییت های ارائه شده در این هتل از جنبه دکوراسیون و امکانات با یکدیگر مشابه هستند و تنها در موقعیت قرارگیری و منظره تفاوت دارند.

قوانین مربوط به بچه ها

  1. اقامت بچه ها سن 0-2 سال رایگان و 2-7 سال در صورت عدم استفاده از سرویس های رایگان، نیم بها می باشد.
  2. سنین 7 سال به بالا در هتل، بزرگ سال محسوب می شوند.

چند علت برای اقامت در هتل ارم قشم

طبق نظرات مهمانانی که تجربه اقامت در این هتل را داشته اند، امتیاز اختصاص یافته به سطح کیفیت امکانات ارائه شده در هتل ارم قشم، 3.6 از 5 می باشد که نشان دهنده سطح کیفیت بسیار خوب امکانات ارائه شده به مهمانان هتل است. همراه خبرنگاران باشید تا به طور جزی تر ویژگی های برتر این هتل 4 ستاره را آنالیز کنیم.

  1. قیمت های ارزان
  2. در صورت لغو و کنسلی، کارمزدی به وسیله هتل دریافت نمی گردد
  3. ارائه امکانات باکیفیت در کنار موقعیت مکانی مناسب

سؤالات متداول

1- هتل ارم قشم چه امکاناتی به مهمانان ارائه می دهد؟

این هتل 4 ستاره لوکس امکاناتی مانند وای فای رایگان، پارکینگ اختصاصی، سرویس اتاق، رستوران و کافی شاپ، سالن ماساژ، سالک کنفرانس و همایش و سرویس رفت وبرگشت 24 ساعته را در اختیار مهمانان قرار می دهد.

2- هتل ارم قشم از مرکز قشم و مراکز تماشای چقدر فاصله دارد؟

فاصله مراکز مهم قشم از هتل به توضیح زیر می باشد:

  • مجتمع تجاری city center قشم: 5 کیلومتر
  • بازار سنتی قدیم: 1 کیلومتر
  • بازار بزرگ بین المللی ستاره: 4 کیلومتر
  • مجتمع تجاری خلیج فارس: 5 کیلومتر

3- هزینه اقامت در هتل ارم قشم چقدر است؟

هزینه اقامت بسته به نوع اتاق ها و تعداد همراهان متغیر می باشد.

4- چگونه می توان در هتل ارم قشم اتاق رزرو کرد؟

مسافران می توانند به روش آنلاین اقدام به رزرو اتاق کنند.

نتیجه گیری

آشنایی با هتل های ایران و سراسر دنیا و کسب اطلاع از امکانات و خدمات ارائه شده در آن ها، می تواند نقش مهمی در انتخاب یک اقامتگاه مناسب برای مسافران داشته باشد. سایت خبرنگاران به عنوان یکی از جامع ترین و معتبرترین منابع درزمینهٔ سفر و گردشگری، با هدف افزایش اطلاعات مهمانان و مسافران، اقدام به گردآوری اطلاعات معتبر در این زمینه کرده است. برای کسب اطلاع درزمینه های مختلف از جمله معرفی هتل های سراسر دنیا، رزرو هتل و بلیط هواپیما و خدمات مرتبط با سفر، با سایت خبرنگاران همراه باشید.

منبع: الی گشت
انتشار: 11 شهریور 1403 بروزرسانی: 11 شهریور 1403 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 2582

به "معرفی هتل ارم قشم ، 4 ستاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل ارم قشم ، 4 ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید