صالح: استقلال و پرسپولیس مردادماه وارد بورس می شوند، ارزش گذاری پرسپولیس انجام شد

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، علیرضا صالح، رئیس سازمان خصوصی سازی گفت که باشگاه های استقلال و پرسپولیس مرداد ماه امسال وارد بورس خواهند شد.

صالح: استقلال و پرسپولیس مردادماه وارد بورس می شوند، ارزش گذاری پرسپولیس انجام شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، علیرضا صالح درباره شرایط خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس، گفت: واگذاری تیم های استقلال و پرسپولیس از سنوات گذشته مطرح است و در این راستا جلسات متعددی با حضور وزیر ورزش و جوانان و کارشناسان در وزارت ورزش اجرا شده است.

وی با مهم خواندن آماده سازی بنگاه های این دو باشگاه از نیمه دوم سال 98 توضیح داد: برای دستیابی به این هدف باید حساب و کتاب های سرخابی های پایتخت را روشن کنیم.

رئیس سازمان خصوصی سازی با اعلام این خبر که دو استادیوم را به نام سرخابی ها ثبت نموده ایم، گفت: سند ساختمان های در اختیار این دو باشگاه به نام شان ثبت نشده بود و با توجه به برنامه زمانی که در هیئت واگذاری سرخابی ها به بخش خصوصی داشتیم در این خصوص جلسات متعددی را با وزارت ورزش و جوانان برگزار کردیم.

این مقام مسئول در سازمان خصوصی توضیح داد: باشگاه های پرسپولیس و استقلال تا مرداد ماه در بورس مورد پذیرش قرار خواهند گرفت و در این ارتباط اقدامات لازم اجرا شده است. دارایی ها و برند باشگاه پرسپولیس تعیین شده و در ادامه ارزش گذاری برای باشگاه پرسپولیس اجرا شده است. در این راستا، باشگاه پرسپولیس برند 45 طبقه خود را در اداره مالکیت معنوی شرکت ها ثبت نموده و در حال ارزیابی است. برای باشگاه استقلال نیز، آنالیز دارایی ها و ارزش گذاری این باشگاه درحال انجام است، ضمن اینکه 5 طبقه از برند باشگاه استقلال به ثبت رسیده و 40 طبقه دیگر در حال ثبت است.

رئیس سازمان خصوصی سازی خاطر نشان کرد: با اهدای ساختمان ها و دو زمین به سرخابی ها به طور عملی دارایی های استقلال و پرسپولیس از بدهی های آنها بیشتر می گردد و ورشکست نمی شوند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 تیر 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 1247

به "صالح: استقلال و پرسپولیس مردادماه وارد بورس می شوند، ارزش گذاری پرسپولیس انجام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صالح: استقلال و پرسپولیس مردادماه وارد بورس می شوند، ارزش گذاری پرسپولیس انجام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید