شمار قربانیان کرونا در روسیه به 43 نفر رسید، توقف پروازها برای بازگرندان اتباع روس

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، طبق آمار اعلام شده امروز، تعداد موارد آلودگی به ویروس کرونا در روسیه به 4731 نفر رسیده، تا به امروز 43 جان باخته و 333 نفر هم بهبود یافته اند و نخست وزیر روسیه نیز ضوابط مربوط به اعلام شرایط اضطراری را تایید کرد.

شمار قربانیان کرونا در روسیه به 43 نفر رسید، توقف پروازها برای بازگرندان اتباع روس

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری تاس، ستاد عملیاتی پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در روسیه امروز، شنبه اعلام نمود که تعداد موارد ابتلا به عفونت ویروس جدید کرونا در کشور طی روز گذشته 582 مورد افزایش یافته و اکنون در 78 منطقه فدرال به 4731 رسیده است. در حال حاضر، 333 نفر بهبود یافته و 43 نفر هم جان خود را از دست داده اند.

این ستاد در گزارش امروز خود یادآور شده است، طی 24 ساعت گذشته در فدراسیون روسیه 4731 مورد ابتلا به ویروس کرونا در 78 منطقه ثبت شده است. 52 نفر در این مدت بهبود یافته و از بیمارستان مرخص شده اند. بدین ترتیب در کل دوره شیوع این بیماری، 333 نفر مرخص شده اند. در عین حال طول روز گذشته 9 بیمار مبتلا به کرونا جان باختند و در مجموع 43 نفر جان خود را از دست دادند.

این ستاد شب گذشته با تأخیر، مرگ چهار بیمار کرونای دیگر در شهر مسکو را نیز تایید کرد. بدین ترتیب ، تعداد قربانیان ویروس کرونا در پایتخت روسیه به 24 نفر رسیدند.

طبق این اطلاعات ، یکی از متوفیان 34 سال سن داشت و بقیه افرادی در رده سنی 80 تا 86 سال بودند.

توقف پروازهای بین المللی برای بازگرداندن اتباع روسی به کشور

ستاد عملیاتی پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در روسیه همچنین امروز اعلام نمود که این کشور از امروز، شنبه، کلیه پروازهای بین المللی گسترده برای بازگرداندن شهروندان روسی از خارج از کشور را متوقف می نماید. تا به امروز این پروازها طبق فهرست های از پیش توافق شده آماده و اجرا می شد.

تصمیم برای متوقف کردن کلیه پروازهای بین المللی به دلیل محدود کردن موج جدید موارد وارداتی عفونت ویروس کرونا در روسیه اتخاذ شده است.

علاوه بر اینمیخائیل میشوستین نخست وزیر روسیه ضوابط مربوط به اعلام شرایط اضطراری یا هشدار برای آمادگی بالا برای مقابله با بیماری کرونا را مورد تایید قرار داد.

وی یادآور شد که تصویب قوانین مربوط به رفتارها و الزامات شهروندان و سازمان ها به هنگام اعلام شرایط اضطراری است. این مصوبه از زمان انتشار رسمی آن لازم الاجرا خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 خرداد 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 1189

به "شمار قربانیان کرونا در روسیه به 43 نفر رسید، توقف پروازها برای بازگرندان اتباع روس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شمار قربانیان کرونا در روسیه به 43 نفر رسید، توقف پروازها برای بازگرندان اتباع روس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید