شاهد احمدلو: نگارش فیلمنامه سینمایی جدیدم در حال اجرا است

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، تهران (پانا) - شاهد احمدلو بیان کرد که در یک فیلم سینمایی به عنوان مشاور کارگردان و انتخاب بازیگر حضور دارد.

شاهد احمدلو: نگارش فیلمنامه سینمایی جدیدم در حال اجرا است

به گزارش صبا، شاهد احمدلو بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون درباره فعالیت های اخیرش اظهار کرد: هم اکنون فیلم سینمایی مورچه خوار نوشته مهیار شاهرخی با کارگردانی من در حال اکران در سینماهای سراسر کشور است.

کارگردان فیلم سینمایی موش درباره برنامه های پیش روی خود گفت: قرار است در یک فیلم سینمایی که تهیه کنندگی آن را علی قائم مقامی برعهده دارد به عنوان مشاور کارگردان و مسئول انتخاب بازیگران حضور داشته باشم.

وی اضافه کرد: نام این فیلم سینمایی که کارگردانی آن را سحر محمودی به عنوان تجربه اول ساخت فیلم بلند برعهده دارد، هنوز به صورت قطعی معین نشده است اما تا دو هفته دیگر مراحل پیش فراوری آن شروع خواهد شد.

کارگردان فیلم سینمایی چند میگیری گربه کنی گفت: بعلاوه فیلمنامه فیلم سینمایی جدیدی که قرار است جلوی دوربین ببرم هم اکنون در حال نگارش است.

کارگردان فیلم سینمایی مورچه خوار در خاتمه با اشاره به حضورش در دیگر پروژه های تصویری عنوان نمود: پیش از نوروز 1401 در سریال آتش سرد به کارگردانی رضا ابوفاضلی و تهیه کنندگی علی مهام به ایفای نقش پرداختم.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 2 تیر 1401 بروزرسانی: 2 تیر 1401 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 2331

به "شاهد احمدلو: نگارش فیلمنامه سینمایی جدیدم در حال اجرا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاهد احمدلو: نگارش فیلمنامه سینمایی جدیدم در حال اجرا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید