سفر نمایندگان تروییکای بین المللی به یونان به تاخیر افتاد

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، خبرنگاران: وام دهندگان بین المللی به یونان اعلام کردند سفر نمایندگان صندوق بین المللی پول، اتحادیه اروپا و بانک مرکزی اروپا برای آنالیز وضعیت اقتصادی و اقتصادی یونان به تاخیر افتاده است.

سفر نمایندگان تروییکای بین المللی به یونان به تاخیر افتاد

سفر با تور یونان ارزان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه؛ در حالی که قرار بود نمایندگان وام دهندگان بین المللی فردا دوشنبه به آتن پایتخت یونان سفر نمایند ولی به علت عدم توافق دو طرف بر سر اصلاحات مورد نظر این سفر تا ژانویه آینده به تاخیر افتاده است.

بر اساس این گزارش وام دهندگان بین المللی قصد دارند برای اعطای یاری مالی یک میلیارد یورویی دیگر به یونان وضعیت مالی و مالی این کشور بحران زده را آنالیز نمایند.وزیر دارایی یونان روز آدینه اعلام نموده بود، به علت ادامه اختلافات دو طرف مذاکرات در سطح کارشناسی از روز دوشنبه این هفته شروع خواهد شد. ولی سخنگوی اولی رن کمیسر مالی اتحادیه اروپا اواخر شب گذشته تاکید نمود، ادامه اختلافات بین وام دهندگان بین المللی و دولت یونان سفر نمایندگان صندوق بین المللی پول و اتحادیه اروپا به آتن را تا ژانویه به تاخیر انداخته است.

یونان امیدوار است که طی سال آینده بتواند از رکود مالی که در 6 سال اخیر با آن دست به گریبان بوده است رهایی یابد.ارزش تولیدات مالی یونان در شش سال اخیر بیش از 20 درصد کاهش یافته است. یونان بالاترین نرخ بدهی و بیکاری را در بین کشورهای منطقه یورو در اختیار دارد.

این کشور بحران زده در سال 2010 میلادی مجبور شد برای رهایی از خطر ورشکستگی یاری مالی بین المللی را دریافت کند و در ازای آن متعهد به اجرای سیاست های ریاضتی شده که با مخالفت شدید مردم یونان روبرو شده است.دولت یونان امیدوار است تا طی سال آینده به رشد مالی 0، 6 درصدی دست یابد.

منبع: تسنیم
انتشار: 20 شهریور 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 576

به "سفر نمایندگان تروییکای بین المللی به یونان به تاخیر افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر نمایندگان تروییکای بین المللی به یونان به تاخیر افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید