رویگری: برای سریال جزیره سیروس مقدم قرارداد بسته ام اما هیچ خبری از آنها نیست!

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، بازیگر سریال مختارنامه گفت: هنوز مقابل دوربین سیروس مقدم نرفته ام و با وجود اینکه می دانم ماه ها است که مشغول ساخت این سریال هستند اما هنوز هیچ کسی از این پروژه با من تماس نگرفته و خبری به من نداده اند که بدانم چه زمانی می توانم کارم را آغاز کنم.

رویگری: برای سریال جزیره سیروس مقدم قرارداد بسته ام اما هیچ خبری از آنها نیست!

به گزارش گروه رسانه های خبرنگاران، به نقل از مقدار، رضا رویگری پیرامون آخرین فعالیت خود در عرصه بازیگری گفت: اخیرا کاری انجام نداده ام اما برای سریال شبکه نمایش خانگی جزیره به کارگردانی سیروس مقدم قرارداد بسته ام و قرار است در این مجموعه به ایفای نقش بپردازم.

وی به همین دلیل ابراز کرد: هنوز مقابل دوربین سیروس مقدم نرفته ام و با وجود اینکه می دانم ماه ها است که مشغول ساخت این سریال هستند اما هنوز هیچ کسی از این پروژه با من تماس نگرفته و خبری به من نداده اند که بدانم چه زمانی می توانم کارم را آغاز کنم.

رویگری پیرامون شرایط عمومی حال خود اعلام کرد: هنوز از نظر جسمی حال خوبی ندارم و مراحل فیزیوتراپی را می گذارنم ولی تغییر ویژه ای در خود احساس نمی کنم.

بازیگر سریال مختارنامه پیرامون اولویت خود بین شبکه نمایش خانگی و تلویزیون گفت: اولویت من همواره تلویزیون بوده و هست چراکه من سالها در این رسانه کار کردم و بیننده تلویزیون به مراتب بیشتر از شبکه نمایش خانگی است و من ترجیح می دهم در فضایی کار کنم که مردم بیشتر آن زا می بینند.

اخبار گروه سایر رسانه ها صرفا بازنشر اخبار سایت ها و خبرگزاری هاست و خبرنگاران هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

بازگشت به صفحه رسانه ها

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 مهر 1400 بروزرسانی: 7 مهر 1400 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 2062

به "رویگری: برای سریال جزیره سیروس مقدم قرارداد بسته ام اما هیچ خبری از آنها نیست!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رویگری: برای سریال جزیره سیروس مقدم قرارداد بسته ام اما هیچ خبری از آنها نیست!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید