رساله های حوزه فناوری های فوتونیک و لیزر گرنت گرفتند

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در مسابقه اعطای گرنت فناورانه اختصاصی به رساله های کاربردی مقطع دکتری در حوزه مهندسی مواد، ساخت و فوتونیک به رساله های منتخب، گرنت تعلق گرفت. استفاده حداکثری از ظرفیت های علمی داخل کشور بخشی از اهداف این مسابقه بود.

رساله های حوزه فناوری های فوتونیک و لیزر گرنت گرفتند

تشویق و هدایت رساله های مقطع دکتری در حوزه های مرتبط با ستاد توسعه فناوری های فوتونیک، لیزر، مواد پیشرفته و ساخت به عنوان حامی این رویداد، در جهت رفع نیازهای صنایع داخل کشور و تولید ثروت بخشی از اهداف آن بود.

در این راستا رساله های مختلفی از دانشگاه های مختلف کشور همچون صنعتی اصفهان، تبریز، آزاد اسلامی واحد نجف آباد، تهران، تربیت مدرس، شهید بهشتی، علم و صنعت ایران، علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، صنعتی شریف و کاشان که تا سرانجام مهلت فراخوان از سوی این ستاد دریافت شد.

رساله های ارسال شده با توجه به شاخص های عمومی و الزامی و همچنین نکات مهم مطرح شده در شرایط مسابقه، مورد ارزیابی اولیه ستاد قرار گرفت و غربالگری اولیه صورت پذیرفت.

با اعلام نتایج و دلایل پذیرش و عدم پذیرش این مرحله به تمامی متقاضیان، طی چند مرحله مستندات تکمیلی از رساله های راه یافته به مرحله نهایی برای ارزیابی و بررسی دریافت شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 خرداد 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 1199

به "رساله های حوزه فناوری های فوتونیک و لیزر گرنت گرفتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رساله های حوزه فناوری های فوتونیک و لیزر گرنت گرفتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید