مقایسه 3 هتل شهر تهران از نگاه ایران هتل آنلاین

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، تهران کلانشهریست که سال ها در سایه سار بلندای دماوند نام پایتخت ایران را به خود اختصاص داده است و میزبان بسیاری از فعالیت های صنعتی و تجاری کشور است.

مقایسه 3 هتل شهر تهران از نگاه ایران هتل آنلاین

علاوه بر آن به سبب برگزاری نمایشگاه های بین المللی تهران که در حوزه های مختلف سالانه برگزار میگردد، سفرهای کاری بسیاری به مقصد تهران رقم می خورد. بیشتر افرادی که برای انجام امورکاری و سفرهای تجاری به این کلان شهر سفر می نمایند، ترجیح می دهند در هتل های تهران با قیمت مناسب اقامت نمایند. از هتل های ارزان قیمت تهران می توان به هتل مهر تهران و هتل کشاورز تهران نام برد.

در این مقاله به آنالیز 3 هتل در شهر از نگاه ایران هتل آنلاین می پردازیم.

با توجه به اینکه هتل های تهران بسیار متنوع هستند و انتخاب هتل بعد از رسیدن به تهران موجب اتلاف وقت بسیار و سردگمی می گردد، بهترین راه چاره، رزرو آنلاین هتل قبل از سفر است. با مراجعه به سایت ایران هتل آنلاین می توانید تمامی هتل های تهران با قیمت مناسب را مشاهده و اقدام به رزرو هتل در تهران کنید. همچنین هنگامی که قصد اقامت در منطقه خاصی مانند خیابان فاطمی تهران را دارید و یا مکان کاری شما در خیابان خاصی از تهران مانند خیابان فرشته تهران می باشد، با توجه به مسیرهای طولانی تهران و ترافیک همیشگی خیابان های این کلانشهر، رزرو هتل و اقامت در هتل های این خیابان باعث صرفه جویی در وقت و هزینه می گردد. فقط کافی است در صفحه اصلی سایت ایران هتل آنلاین در قسمت جستجو خیابان فرشته تهران را تایپ و تمامی هتل های نزدیک خیابان فرشته تهران را مشاهده و اقدام به رزرو هتل مورد نظر خود کنید. با ایران هتل آنلاین می توانید به راحتی با حداقل هزینه ممکن و هوشمندانه سفر کنید.

1- هتل 5 ستاره استقلال تهران

3717 نظر تا الان در مورد هتل استقلال تهران توسط میهمانانی که در این هتل اقامت داشته اند در سایت ایران هتل آنلاین ثبت شده و در مجموع نمره 68 از 100 را از آن خود نموده است.

هتل استقلال تهران در تقاطع بزرگراه شهید چمران و چهارراه ولیعصر واقع شده است. این هتل متشکل از دو برج غربی و شرقی می باشد که برج غربی در سال 1341 به بهره برداری رسید. 10 سال بعد، در سال 1351 برج شرقی هتل نیز افتتاح شد. در حال حاضر هتل استقلال دارای 15 طبقه و جمعا 552 باب اتاق و سوئیت می باشد. این هتل در سال های قبل از انقلاب اسلامی به نام هتل رویال هیلتون فعالیت داشت و بعد از سال 1357، به عضویت گروه هتل های پارسیان درآمد و به نام فعلی هتل پارسیان استقلال تغییر نام داد. موقعیت مکانی مناسب هتل پنج ستاره استقلال تهران، همجواری با خیابان ولیعصر و فاصله 2.5 کیلومتری تا نمایشگاه بین المللی تهران از ویژگی های شاخص این هتل به شمار می رود. آخرین بازسازی صورت گرفته روی ضلع شرقی در سال 1376 بوده است.

برای رزرو هتل استقلال تهران به سایت ایران هتل آنلاین مراجعه کنید.

نظرات میهمان درباره هتل استقلال تهران

· ممنون از زحماتتون

· هتلی ارام و درجه یک هستش

· در زمان پذیرش و یا چک اوت زمان نسبتا زیادی صرف میگردد.

· هتل قدیمی وسایل قدیم کارکنان خوب بودند توالت ایرانی نبود.

· نسبت به قیمتش کیفتش خوب نیست

· برخود کارکنان خیلی خوب بود ولی هتل اتاق ها انگار وسیله ها قدیمی بود

· به امید پیروزیت روزافزونتان

· قابل قبول

· هتل خوب با کارکنان حرفه ای و مودب و همچنین امکاناتی خوب است. اما اتاقهای آن قدیمی است و احتیاج به بازسازی دارد. نور اتاق نیز کم است. صبحانه بسیار متنوع و خوبی دارد. دسترسی آن به شبکه بزرگراهی عالی است.

· اتاقها تمیز ، فضای بیرونی بسیار زیبا ، برخورد پرسنل محترمانه ، قیمت نسبت به خدمات در مقایسه با سایر هتلها خوب و قابل قبوله .

· در کل خوب بود

2- هتل 5 ستاره اسپیناس پالاس تهران

316 نظر تا الان در مورد هتل اسپیناس پالاس تهران توسط میهمانانی که در این هتل اقامت داشته اند در سایت ایران هتل آنلاین ثبت شده و در مجموع نمره 88 از 100 را از آن خود نموده است.

برای مشاهده و رزرو هتل اسپیناس پالاس تهران به سایت ایران هتل آنلاین مراجعه کنید.

هتل اسپیناس پالاس تهران در سال 1394 در منطقه سعادت آباد به بهره برداری رسید. این هتل که با نام سابق هتل اسپیناس بهرود نیز شناخته می گردد، در 20 طبقه ساخته شده و دارای 400 باب اتاق و سوئیت لوکس، جهت پذیرایی از مهمانان عزیز می باشد. هتل لوکس اسپیناس پالاس با برخورداری از فناوری های مدرن، امکان برگزاری انواع همایش ها و جلسات را به نحوی مناسب، ممکن ساخته است. این هتل عضو گروه هتل های اسپیناس می باشد. کلمه اسپیناس، از نام قله کوهی در شمال ایران برگرفته شده و به معنای اسکان یافتن در منطقه ییلاقی می باشد. اقامت در هتل پنج ستاره اسپیناس پالاس تهران، نمایی استثنایی از شهر را به مهمانان خود هدیه می دهد.

نظرات میهمان درباره هتل اسپیناس پالاس تهران

· همه چیز عالی بود

· هتل دارای لابی بسیار شیک و صبحانه عالی کافه لابی به دلیل کوچکی برای این هتل و حضور افراد بیرون از هتل همواره شلوغ میباشد آتاق ها تمیز و بزرگ میباشد و دارای نمای کوه یا شهر تهران میباشد روزهای پنج شنبه و آدینه رستوران سنتی دارای موسیقی زنده میباشد پیشنهاد میکنم حتما برید

· خیلی عالی

· بیشتر شهرهای ایران را رفته ام و معمولا سعی میکنم هتل های 5 ستاره و لوکس بروم به نظرم در حال حاضر بهترین هتل 5 ستاره ایران با اختلاف از هر نظری هست

· همه چیز عالی و بی نقص. مرتفع ترین هتل تهران با منظره ای دیدنی.

· با سلام . کارمندان هتل عالی ، اتاق ها تمیز ، لابی خوب ، کافی شاپ های هتل فوق العاده خصوصا کافی شاپ طبقه 21، استخر و مجموعه ورزشی هتل نیز بسیار عالی بود،فقط یک پیشنهاد برای روشنایی اتاق ها از چراغ سفید هم بهره ببرید و مطلقا از چراغ های آفتابی استفاده نگردد بهتر است . باتشکر

· از لحاظ مدیریتی و کارکنان و خود هتل بسیار عالی

· درزمینه چشم انداز وبرخورد پرسنل وصبحانه و کیفیت غذا بسیارخوب بود .ترانسفرفرودگاهی ازانتظارمن گرانتر وغیرمنصفانه بود.سایرموارد ازاستاندارد قابل قبولی برخورداربود.کارکنان کافی شاپ هم درسرویس غذا کند و با تاخیر کارمی کردند. درمجموع هتل آبرومند ومجللی است. درارتقا آن و تکمیل محوطه خاکی جلوی هتل پیروز باشید

· هتلی نسبتا خوب

3- هتل 5 ستاره آزادی تهران

3279 نظر تا الان در مورد هتل آزادی تهران توسط میهمانانی که در این هتل اقامت داشته اند در سایت ایران هتل آنلاین ثبت شده و در مجموع نمره 88 از 100 را از آن خود نموده است.

هتل آزادی تهران، همان هتل هایت سابق از هتل های با سابقه در ایران می باشد. این هتل با 26 طبقه و 475 واحد اقامتی در بزرگراه شهید چمران و تقاطع اوین واقع شده است. هتل پارسیان آزادی با توجه به موقعیت مکانی مناسبی که دارد، دسترسی به دیگر اماکن مهم از جمله مجموعه ورزشی انقلاب، دانشگاه امام صادق (ع) و بیمارستان قلب شهید رجائی را فراهم ساخته است. هتل پنج ستاره آزادی تهران عضو گروه هتل های پارسیان می باشد، که ارائه خدمات و امکانات و همچنین موقعیت مکانی مناسب، این هتل را به یکی از هتل های پرطرفدار در تهران مبدل نموده است. هتل پارسیان آزادی تهران با قرارگیری در منطقه سعادت آباد، اقامتی دل انگیز را در ذهن مهمانان خویش ثبت می نماید.

برای مشاهده و رزرو هتل آزادی تهران به سایت ایران هتل آنلاین مراجعه کنید.

نظرات میهمان درباره هتل آزادی تهران

· همه چیز عالی بود به جز کیفیت ناهار و شام رستوران هتل

· چشم انداز هتل عالیست و دسترسی خیلی خوبی داره.

· من به همراه خانواده 2 روز در هتل مهمان بودیم فضای عالی برخورد کارکنان عالی نظافت و دسترسی به امکانات عالی

· همه چیز عالی و رضایت بخش بود

· در ابتدای ورود و حین پذیرش هدایت در مورد فضای فیزیکی هتل، ساعت صبحانه و ... ضعیف بود.

· عالی - کیفیت غذا و صبحانه تقویت گردد با توجه به هتل 5 ستاره و موکت های اتاق احتیاج به نظافت بیشتر و یا حتی تعویض دارد

· پرسنل خانه داری عالی و تمیزی اتاق مثال زدنی است.

· عالی

· دسترسی مناسب

· هتل شیک و خوب.موکت اتاق ها در شان هتل نیست.

· در هنگام تماس با پذیرش بسیار عجولانه و غیر حرفه ای جواب میدادن و حتی در بین صحبت با بنده با افراد حضوری در پذیرش صحبت میکردن ، اتاقها نسبت به قبل فرسوده شدن اما در کل مورد رضایت هست اگر اصلاحات انجام ندن به زودی از دایره رقابت خارج خواهند شد

برای دیدن هتل های بیشتر در شهر تهران و با دیگر شهرهای ایران (مشهد، اصفهان، شیراز، تبریز و ...) می توانید به سایت ایران هتل آنلاین مراجعه کنید.

منبع: چمدان
انتشار: 7 اسفند 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 1028

به "مقایسه 3 هتل شهر تهران از نگاه ایران هتل آنلاین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقایسه 3 هتل شهر تهران از نگاه ایران هتل آنلاین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید