رئال مادرید و بارسلونا پر طرفدارترین تیم ها در شبکه های اجتماعی

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، دو تیم بزرگ رئال مادرید و بارسلونا بیش ترین طرفدار را در سال 2017 در شبکه های اجتماعی داشتند.

رئال مادرید و بارسلونا پر طرفدارترین تیم ها در شبکه های اجتماعی

با قیمت روز تور اسپانیا از سرزمین جشن و موسیقی دیدن کنید. به بارسلون و مادرید سری بزنیم و از جزایر قناری و ایبیزا دیدن کنیم.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از آس، ال کلاسیکو امروز (شنبه) مهم ترین رویداد فوتبالی است. همه بحث ها در شبکه های اجتماعی در رابطه بازی رئال مادرید و بارسلونا است. به لطف برنامه های توییتر، فیس بوک و اینستاگرام که قابلیت پخش زنده دارند ال کلاسیکو به راحتی قابل پیگیری است. حضور کریستیانو رونالدو و لیونل مسی باعث شده است تقابل مادرید و بارسا بیش از پیش پیگیری گردد. در ادامه به شرایط ستارگان دو تیم، ال کلاسیکو و دیگر رشته های ورزشی در شبکه های اجتماعی در سال 2017 اشاره می گردد.

منشن

در سال 2017 ال کلاسیکو برگزار شده در 23 آوریل پنجمین رویداد ورزشی بود که بیش از همه در اینستاگرام منشن شد و پیغام های زیادی درباره این بازی به ثبت رسید. سوپربول و فینال های NBA و تنیس ویمبلدون به ترتیب در رتبه اول تا سوم قرار داشتند.

فالوور

رونالدو و مسی بازیکنانی بودند که بیشترین فالوور را در سال 2017 در اینستاگرام داشتند. نیمار، مهاجم پاری سن ژرمن و کانن مک گرگور در صندلی سوم و چهارم قرار دارند. رتبه ششم متعلق به گرت بیل است.

مکان

استادیوم سانتیاگوبرنابئو جایی که امروز ال کلاسیکو در آن برگزار می گردد در صندلی پنجم مکان های ورزشی قرار گرفته است. مدیسون اسیکر گاردن نیویورک در رتبه نخست قرار گرفته است. استادیوم ومبلی در میان 10 مکان برتر دیده می گردد.

هشتگ

Halamadrid# بیشترین هشتگ ورزشی مورد استفاده در این سال بود. Realmadrid# در رتبه چهارم قرار گرفته است. هشتگ رسمی برای بازی امروز #ELClasico است.

توییتر

رئال مادرید و بارسلونا پر طرفدارترین تیم های دنیا در این شبکه اجتماعی هستند. تیم زین الدین زیدان 28 میلیون و تیم ارنستو والورده 26 میلیون دنبال کننده دارد. رونالدو بازیکنی بود که نامش بیش از همه در این شبکه منشن شده بود.

فیس بوک

در آوریل 2017 مادرید اولین تیمی بود که توانست به 100 میلیون دنبال کننده در این شبکه اجتماعی برسد. باشگاه مادریدی کمپینی تشکیل داد و توانست با یاری ورزشکارانی هم چون رافائل نادال و فرناندو آلونسو به این رکورد برسد. بارسلونا با وجود ارسال این پیغام به دیگر اکانت های خود در شبکه های اجتماعی در این رقابت مغلوب شد. مادرید اکنون 106 میلیون و بارسلونا 103 میلیون طرفدار دارد.

در آخرین ال کلاسیکو برگزار شده (آوریل 2017) کشورهایی که بیش ترین مطلب را در فیس بوک درباره این بازی منتشر کردند مکزیک، اندونزی، برزیل، آمریکا، اسپانیا، کلمبیا، هند، گواتمالا، مراکش و الجزیره بودند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 اسفند 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 1013

به "رئال مادرید و بارسلونا پر طرفدارترین تیم ها در شبکه های اجتماعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئال مادرید و بارسلونا پر طرفدارترین تیم ها در شبکه های اجتماعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید