دنباله سریال آشنایی با مادر ساخته خواهد شد

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، سریال آشنایی با پدر (How I Met Your Father) به عنوان دنباله سریال آشنایی با مادر توسط شبکه CBS ساخته خواهد شد.

دنباله سریال آشنایی با مادر ساخته خواهد شد

از مدت ها قبل شبکه CBS به دنبال ساخت دنباله ای برای سیت کام محبوب خود یعنی آشنایی با مادر بود. در سال 2014 کارتر بیز و کریگ توماس به همراه امیلی اسپیوی فیلم نامه ای برای سریالی تحت نام آشنایی با بابا (How I Met Your Dad) نوشتند که گرتا گرویگ و درو تارور ستارگان اصلی آن بودند، اما این مجموعه هرگز ساخته نشد. دو سال بعد بیز و توماس پیشنویس جدیدی از داستان دنباله آشنایی با مادر تهیه کردند، اما پس از پیوستن این دو سریال ساز به مجموعه این ما هستیم (This Is Us) از شبکه NBC به عنوان شورانر، رفته رفته تمرکز آن ها از روی داستان آشنایی با پدر برداشته شد. ولی بالاخره CBS دستور ساخت سریال آشنایی با پدر را به عنوان اسپین آف آشنایی با مادر صادر کرده است.

کارتر بیز و و کریگ تامس نویسندگان و تهیه کنندگان اجرایی این سریال خواهند بود و هیلاری داف هم علاوه بر بازی در نقش اصلی، به عنوان تهیه کننده در پشت صحنه ایفای نقش خواهد کرد. فصل نخست آشنایی با پدر 10 قسمت دارد و از ساختاری مشابه سریال اصلی بهره می برد. بر اساس اطلاعات منتشر شده سوفی در آینده ای نه چندان دور داستان آشنایی با همسرش را برای پسرشان تعریف می کند. وقایع سریال در شهر نیویورک و سال 2021 رخ می دهند و سوفی و دوستانش، علاوه بر دست و پنجه نرم کردن با مسائل همیشگی یک جوان امروزی می بایست به خودشناسی برسند و ماجراجویی های عاشقانه یشان را هم سر و سامان بدهند.

همچنین این طور که پیداست داف قصد دارد از لحاظ بصری هم آشنایی با پدر را شبیه به آشنایی با مادر کند و به همین خاطر از همان تکنیک های فیلم برداری چند دوربین و تک دوربین در ساخت این مجموعه هم استفاده خواهد شد.

سریال آشنایی با مادر در سال 2014 و پس از 9 فصل و 208 قسمت به کار خود سرانجام داد. هنوز تاریخ پخشی برای آشنایی با پدر اعلام نشده، اما انتظار داریم در اوایل سال 2022 شاهد روی آنتن رفتن آن باشیم.

منبع: Deadline

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 24 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 24 اردیبهشت 1400 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 1863

به "دنباله سریال آشنایی با مادر ساخته خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دنباله سریال آشنایی با مادر ساخته خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید