خداوردی: لیگ برتر والیبال پر از جوانان سرحال است

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، سرمربی تیم والیبال پیغام گفت: نگهداری و آماده نگه داشتن بازیکن در تعطیلات لیگ بسیار سخت است.

خداوردی: لیگ برتر والیبال پر از جوانان سرحال است

اکبر خداوردی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص شرایط تیمش در لیگ برتر والیبال گفت: در دو بازی متوالی به پیروزی رسیدیم و شرایط بدی نداریم. فصل جابجایی هم پیش روی ماست که امیدوارم با جذب چند بازیکن موثر شرایط بهتری پیدا کنیم.

سرمربی پیغام خراسان در خصوص رویارویی با تیم راه یاب ملل مریوان گفت: تیم هایی که از لیگ دسته یک به لیگ برتر راه پیدا می نمایند انگیزه بسیار بالایی برای رقابت با حریفان دارند. تیم مریوان نیز با توجه به بودجه آن عملکرد بسیار خوبی داشته و هر تیمی در مقابل آنها با مشکل روبرو خواهد شد.

خداوردی توضیح داد: ما یک تیم معمولی هستیم که ستاره نداریم ولی بعد از تصمیمی که در خصوص کنار گذاشتن موقت چند بازیکن گرفتم, آنها فوق العاده بهتر بازی می نمایند و عملکرد بهتری دارند. تصمیمی که من در خصوص این بازیکنان گرفتم برای آینده آنها بسیار مفید بود.

ملی پوش پیشین والیبال ایران در خصوص تعطیلی 50 روزه لیگ برتر گفت: روز دوشنبه جلسه ای در این مورد در فدراسیون والیبال برگزار خواهد شد تا در خصوص چگونگی آن تصمیم گیری کنیم ولی در شرایط فعلی بازیکنان با این تعطیلی طولانی از فرایند آماده سازی خارج می شوند و نگهداری بازیکن در این شرایط بسیار سخت است.

او در خصوص تیم ملی والیبال گفت: سرمربی تمام کوشش خود را می نماید تا علاوه بر مسائل فنی از نظر روانی نیز تیم را مدیریت کند. لیگ برتر پر از جوانان خوب و سرحال است که اگر تیم های امید یا تیم ملی ب تشکیل گردد می توانند توانایی خود را نشان دهند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 دی 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 909

به "خداوردی: لیگ برتر والیبال پر از جوانان سرحال است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خداوردی: لیگ برتر والیبال پر از جوانان سرحال است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید