خبرنگاران طرح نشاط در خانه در استان بوشهر به اجرا در می آید

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، بوشهر-خبرنگاران- سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر گفت: با توجه به قرنطینه خانگی به دلیل شیوع ویروس کرونا طرح نشاط در خانه در استان طراحی شده است.

خبرنگاران طرح نشاط در خانه در استان بوشهر به اجرا در می آید

جهت دریافت خدمات نقاشی کاری با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

محمد مظفری روز شنبه در این رابطه اضافه نمود: قرنطینه خانواده ها به خاطر اپیدمی کرونا ویروس در جامعه، وظیفه دستگاه های متولی امور فرهنگی و اجتماعی را بسیار سنگین نموده است.

وی اعلام کرد: قرنطینه خانواده ها در منزل و دسترسی نداشتن به بسیاری از خدمات فرهنگی در بلند مدت می تواند باعث بروز مسائل روانی برای جامعه گردد به همین دلیل از دستگاه های متولی انتظار است به فکر فراوری محتوا و فعالیت های فرهنگی ویژه خانواده ها هنگام قرنطینه باشند.

سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر ادامه داد: در این زمینه طرح نشاط در خانه با مشارکت همه دستگاه های اجرایی و سازمان های مردم نهاد و در راستای فراوری برنامه های فرهنگی اجتماعی ویژه خانواده ها در استان کار خود را شروع نموده است.

مظفری ادامه داد: در نخستین مرحله از این طرح و با مشارکت کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان استان و دفتر امور اجتماعی بیش از 40 کلیپ از بازی های بومی و محلی، بازی ها و قصه های بچه هاه تهیه شده و بصورت مجازی در اختیار خانواده ها قرار می گیرد.

وی اضافه نمود: از دیگر دستگاه های فرهنگی نیز خواسته شده تا برنامه ای در این حوزه تدارک ببینند.

مظفری گفت: اجرای مسابقه های مختلف ویژه خانواده ها، برگزاری جشنواره های خانگی و اجرای مسابقه های مجازی برای خانواده ها از دیگر برنامه هایی است که مقرر شده در قالب طرح نشاط در خانه در استان اجرا گردد.

وی همچنین از فراوری کلیپ های آموزشی با همکاری روان شناسان استان در دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری بوشهر اطلاع داد.

منبع: ایرنا
انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 1055

به "خبرنگاران طرح نشاط در خانه در استان بوشهر به اجرا در می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران طرح نشاط در خانه در استان بوشهر به اجرا در می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید