حمایت کوادرادو از رونالدو

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، هافبک یوونتوس به حمایت و ستایش از کریستیانو رونالدو پرداخت و تاکید نمود که به زودی شاهد سیل گل های این بازیکن پرتغالی خواهیم بود.

حمایت کوادرادو از رونالدو

به گزارش خبرنگاران و به نقل از اسکای اسپورت، کریستیانو رونالدو در تابستان امسال بود که از رئال مادرید جدا شد تا پیراهن یوونتوس را بر تن کند.

این فوق ستاره پرتغالی آغاز خوبی با یوونتوس داشته و در سه دیداری که در رقابت های سری A به میدان رفته هنوز موفق به گلزنی نشده است.

کوادرادو هافبک کلمبیایی یوونتوس به حمایت از رونالدو پرداخت و درباره او گفت: رونالدو مدت هاست که ثابت نموده او یک قهرمان و بازیکن بزرگ است. او برای بزرگ بودن خود احتیاج به اثبات چیزی ندارد. رونالدو یک مهاجم بزرگ با توانایی های بسیار بالاست. او باید آرامش خود را حفظ کند. او به زودی گل نخست خود را به ثمر می رساند و بعد از آن سیل گل ها فرا خواهد رسید.

او درباره انگیزه بالای یوونتوس برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا گفت: در یوونتوس تنها چیزی که از ما خواسته می گردد بازی کردن برای پیروز شدن است. نهایت کوشش خود را به کار می گیریم تا قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را به دست آوریم. می دانیم که کار سختی پیش رو داریم اما برای نهایی کردن این ماموریت آماده هستیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 فروردین 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 221

به "حمایت کوادرادو از رونالدو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت کوادرادو از رونالدو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید