اریکسن: رئال مادرید هنوز برای جذب من تماسی با تاتنهام نداشته است

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، فوتبال جهان- هافبک دانمارکی تاتنهام از علاقه اش برای رفتن به رئال مادرید سخن گفت، اما این باشگاه انگلیسی هنوز از پرافتخارترین باشگاه اروپا پیشنهادی دریافت نکرده است.

اریکسن: رئال مادرید هنوز برای جذب من تماسی با تاتنهام نداشته است

با تور اسپانیا از سرزمین جشن و موسیقی دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، بعد از اینکه کریستین اریکسن حاضر به تمدید قراردادش با باشگاه تاتنهام نشد، از رئال مادرید به عنوان یکی از اصلی ترین مشتریان این هافبک دانمارکی یاد شده، این در حالی است که این هافبک 27 ساله تنها یک فصل دیگر با باشگاه تاتنهام قرارداد دارد. ستاره خط میانی اسپرز می تواند بعد از لوکا یووچ که روز گذشته با قراردادی 6 ساله به کهکشانی ها پیوست، یکی از خریدهای تابستاتی زین الدین زیدان برای رئال مادرید باشد.

اریکسن در خصوص آینده حرفه ای اش به نشریه دانمارکی اکسترا بلدت گفت: احساس می کنم در مقطعی از دوران حرفه ای ام قرار دارم که می خواهم چیز جدیدی را تجربه کنم. برای تمامی اتفاقاتی که در تاتنهام افتاد، احترام زیای قائل هستم اما باید بگویم که دوست دارم چیز جدیدی را تجربه کنم. امیدوارم در این تابستان شفاف سازی صورت بگیرد و برنامه این است. در فوتبال اما نمی دانید که چه زمانی شفاف سازی صورت خواهد گرفت. هر زمانی این اتفاق می تواند بیفتد. اگر این اتفاق هر چه زودتر بیفتد به سود همه خواهد بود، اما در فوتبال بعضی چیزها احتیاج به زمان دارد.

هافبک دانمارکی تاتنهام در ادامه گفت: این شفاف سازی هم بسته به دنیل لوی - رئیس باشگاه تاتنهام - و باشگاهی که نسبت به جذب من علاقه مند است، دارد. باید بنشینیم و در خصوص قرارداد جدید مذاکره کنیم و برای این موضوع نمی گردد تاریخی دقیق مشخص کرد. اگر از تاتنهام جدا شدم، امیداوارم به یک سطح بالاتر بروم. رفتن به رئال مادرید گامی رو به جلو است اما احتیاج به این دارد که آنها با تاتنهام تماس بگیرند و درخواست به خدمت دریافت من را بدهند، اتفاقی که تا جایی که من می دانم، هنوز نیفتاده است.

اریکسن که در سال 2013 از آژاکس به تاتنهام پیوست، در بخش پایانی صحبت هایش اعلام کرد: ماندنم در تاتنهام سخت است و بستگی به احتمالات دارد. اگر پیشنهادی هیجان انگیزی دریافت نکنم، چرا در تاتنهام نمانم؟! در نهایت امضای قرارداد جدید بسته به شرایط دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 مرداد 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 486

به "اریکسن: رئال مادرید هنوز برای جذب من تماسی با تاتنهام نداشته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اریکسن: رئال مادرید هنوز برای جذب من تماسی با تاتنهام نداشته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید