تور آشناسازی خبرنگاران با ظرفیت های گردشگری مازندران برگزار گشت

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، معاون گردشگری مازندران از برگزاری تور رسانه ای خبرنگاران مازندران با هدف آشناسازی اصحاب رسانه با جاذبه های گردشگری استان خبر داد.

تور آشناسازی خبرنگاران با ظرفیت های گردشگری مازندران برگزار گشت

بهگزارش میراثآریا به نقل از اداره کل روابط عمومی اداره کل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی مازندران، مهران حسنی شامگاه پنجشنبه 5 تیرماه 99 با اعلام این خبر گفت: تور رسانه ای ویژه تعدادی از خبرنگاران رسانه های مختلف استان در قالب یک تور یکروزه برگزار گشت تا آن ها ضمن بازدید از پروژه های گردشگری، از ظرفیت های میراثی و صنایعدستی و همچنین با موانع و مسائل گردشگری آشنا شوند.

او با اشاره به بازدید از مجموعه بوم گردی خان سره در شیرگاه گفت: می خواهیم با کمک رسانه ها برای مسافران و گردشگران این اعتماد را ایجاد کنیم که در زیرساخت های گردشگری استان، شرایط بهداشتی مناسب است.

معاون گردشگری مازندران گفت: خبرنگاران از کارگاه سفال در آمل، موزه نور، پروژه در حال احداث آراز در نوشهر، هتل ونوس پلاس، اقامتگاه بوم گردی ننه گل ابرو در چالوس، موزه تبریزی و مجموعه سیمرغ در محمودآباد بازدید کردند.

او بیان نمود: در پایان این تور خبرنگاران در یک نشست خبری با حضور مدیر کل و معاونین استان در جریان شرایط حوزه های میراثفرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران قرار گرفتند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 9 شهریور 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 1351

به "تور آشناسازی خبرنگاران با ظرفیت های گردشگری مازندران برگزار گشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور آشناسازی خبرنگاران با ظرفیت های گردشگری مازندران برگزار گشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید