تعطیلی 200 مرکز علمی کاربردی طی 5 سال، آمادگی برگزاری کلاس های حضوری

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی از واگذاری و تعطیلی 200 مرکز علمی کاربردی طی 5 سال اخیر خبرداد و گفت: در حال حاضر تعداد 600 مرکز آموزشی به جای مانده اما با این وجود تعداد داوطلبین کاهش نیافته است.

تعطیلی 200 مرکز علمی کاربردی طی 5 سال، آمادگی برگزاری کلاس های حضوری

به گزارش خبرنگاران، محسن محمدزاده با اشاره به اینکه سیاست این دانشگاه افزایش توسعه فنی مورد احتیاج بازار کار در کنار توسعه کمی دانشگاه است از آمادگی برای برگزاری آموزش حضوری در این دانشگاه اطلاع داد و گفت: با توجه به ماهیت آموزش در دانشگاه علمی کاربردی، این دانشگاه برای برگزاری کلاس ها بصورت حضوری آمادگی کامل دارد و با موافقت ستاد کرونا در استان ها، کلاس ها به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی اضافه کرد: دانشگاه جامع علمی کاربردی برای برگزاری کلاس های حضوری آمادگی کامل دارد. این دانشگاه در کنار توسعه کمی متناسب با احتیاج بازار کار باید به توسعه کیفی بپردازد چراکه تضمین نماینده بهای دانشگاه، کیفیت آن است.

وی ادامه داد: بر اساس آنالیز های صورت گرفته بیش از 75 درصد دانش آموختگان دانشگاه جامع علمی کاربردی شاغل هستند و بیش از 50 درصد از افراد شاغل در حرفه ای فعالیت می نمایند که آموزش دیده اند.

بنا بر اعلام روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، محمدزاده با اشاره به آمار مراکز آموزش علمی کاربردی طی آنالیز پنج سال گذشته، اضافه کرد: 200 مرکز آموزشی در چند سال گذشته داشتیم که بعضی دولتی بودند و واگذار شدند و تعدادی به علت عدم کیفیت تعطیل شدند و در حال حاضر تعداد 600 مرکز آموزشی به جای مانده اما با این وجود تعداد داوطلبین کاهش نیافته است.

معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی در مورد تربیت مدرس نیز گفت: 93 هزار مدرس داشتیم که با یک آنالیز و غربالگری به 25 هزار نفر رسیده است و در حال حاضر مرکزی وجود ندارد که افراد آن واجد شرایط نباشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 آذر 1400 بروزرسانی: 13 آذر 1400 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 2139

به "تعطیلی 200 مرکز علمی کاربردی طی 5 سال، آمادگی برگزاری کلاس های حضوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعطیلی 200 مرکز علمی کاربردی طی 5 سال، آمادگی برگزاری کلاس های حضوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید