غذای کدام کشورها بهترین است؟

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، اگر شما نه تنها یک مسافر مشتاق هستید، بلکه یک foody پر شور هم هستید ، این لیست برای شما است . ما ده کشوری را انتخاب کرده‌ایم که فرهنگ ، معماری و طبیعت عالی و همچنین غذاهای متنوع را به خود اختصاص داده‌اند . اول میل دارید کجا بروید ؟

غذای کدام کشورها بهترین است؟

10. ایالات‌متحده آمریکا

یک کشور بزرگ دیگر که به فراوانی سنت‌های گوناگون ، طعم‌ها ، ترکیب‌ها و بزرگ‌ترها می‌بالد . مردم سراسر جهان سهم خود را به صنعت غذای آمریکایی رسانده‌اند . Chefs اجازه می‌دهند که تخیل آن‌ها از هم جدا شود چون دید آن‌ها درست مثل خودشان بزرگ است .
در شهرهای بزرگ مانند نیویورک و شیکاگو ، رستوران‌ها هیپ هاپ هستند و بین یکدیگر رقابت می‌کنند که یکی از آن‌ها خلاق‌تر و از روی دیوار است . در همین حال ، در لس‌آنجلس ، سبک زندگی سالم غالب است و جایگزین خوش‌مزه غذاهای چرب ‌تری در ساحل شرقی می‌شود .

9. تایلند

این کشور از گردشگری لذت می‌برد : مردم سراسر جهان برای تمجید از معماری باستانی و سواحل دست‌نخورده به اینجا می‌آیند . Luxurious resorts مقرون‌به‌صرفه محبوب‌ترین غذاهای تایلندی که از غذاهای دریایی تازه ، برنج و شیر نارگیل استفاده می‌کنند را فراهم خواهد کرد . همچنین غذاهای محلی و خیابان‌های محلی را امتحان کنید - به همان اندازه که می‌تواند معتبر باشد . خوردن خود می‌تواند یک تجربه فراموش‌نشدنی از یک زندگی باشد !

8. مکزیک

جایی دیگر که در آن foodies می‌تواند در یک جشن پایان‌ناپذیر از طعم‌ها ، رنگ‌ها ، ادویه و موسیقی شرکت کند . سر خود را به شهر پر جنب و جوش (مکزیکوسیتی ) متصل کنید ، که با بوی شدید ، سلیقه‌ها ، و صداها همراه است . اگر می‌خواهید آن را در پایین نگه دارید ، به ساحل کالیفرنیا سور بروید و از غذا در ساحل شنی و تماشای غروب آفتاب لذت ببرید .
مکزیک می‌تواند واقعا ً تجربه گرد را برای حواس فراهم کند : نه تنها غذا غنی از ترکیبات است ، بلکه فرهنگ ، مردم و طبیعت آن قدر الهام‌بخش هستند .

7. آرژانتین

کشور یک تانگو احساساتی پر از مردمی است که به نظر می‌رسد می‌دانند چطور از زندگی لذت ببرند و چه چیزی باید ارائه دهند . استیک آبدار با یک لیوان قرمز محلی در رستورانی که soulful بر روی آن نواخته می‌شود ، به شما نشان می‌دهد که این فرهنگ چقدر قدرتمند است .

6. هند

کشوری که فرهنگ رنگارنگ آن را در بر دارد . غذاهای هندی بسیار تند و اغلب گیاهخوار هستند . غذاهای هندی جهان را نیز فتح کرده‌اند ، با این حال ، طعم‌های واقعی در طعم‌های گوناگون در هند باز خواهند شد .

5. فرانسه

غیر ممکن است که از غذاهای فرانسوی قدردانی نکنید . از غذاهای دریایی تازه در شمال ، رستوران‌های لوکس در پاریس گرفته تا گیاهان دریایی اله‌ام گرفته در جنوب . و هر وعده غذایی را می‌توان با محلی جشن گرفت که طعم منحصر به فرد منطقه را تامین می‌کند .
هرجا که در فرانسه سفر می‌کنید ، ناامید نخواهید شد: فرهنگ غنی آن ، معماری تاریخی و غذاهای متنوع را می‌توان تنها در هر جایی یافت . تجربه کشوری که فرانسویان به آن افتخار می‌کنند !

4. اسپانیا

این کشور به احتمال زیاد محبوب‌ترین غذاهای مدیترانه‌ای است . از غذاهای دریایی پر زرق و برق به غذاهای لذیذ جهان ، از غذاهای لذیذ عرب تا بهترین غذاها . غذا بخشی جدایی‌ناپذیر از فرهنگ فراگیر اسپانیایی است که باید حداقل یک‌بار در طول عمر تجربه شود .

3. چین

غذاهای چینی جهان را فتح کرده‌اند : از غذاهای لذیذ و فست فود گرفته تا غذاهای پیشرفته که به وسیله آداب و رسوم پیچیده به آن‌ها چاشنی زده می‌شود . چای را دست‌کم نگیرید : مردم سراسر جهان دستور می‌دهند که آن را به دورترین گوشه زمین بفرستند تا بتوانند از یک فنجان چای عالی لذت ببرند .
در اینجا خارجی برای اولین بار در معرض flavors قرار خواهد گرفت . چه غذای رستوران ، غذای خیابانی و یا رستوران فانتزی ، این تجربه gourmand را ناامید نمی‌کند .

2. ایتالیا

غذاهای ایتالیایی باید در جهان شماره یک باشد . پاستا ، پیتزا و بستنی . با این حال ، در ایتالیا ، همه چیز ده بار بهتر خواهد بود چون ایتالیایی‌ها از فراوانی مواد اولیه ، گیاهان ، ادویه ، روغن زیتون و ارتباط جادویی ارایه‌شده توسط سرآشپزها که صدها سال از سنت الهام‌گرفته اند ، استفاده می‌کنند .
به یک تور در توسکانی بروید ،
از هر روستای ماهیگیری در ساحل "آمالفی کوست " دیدن کنید و از یک لیوان محلی قبل از غروب آفتاب لذت ببرید . این زندگی را در ایتالیا زندگی کنید !

1. ژاپن

غذاهای ژاپنی می‌توانند برای کسانی که به غذای پخته و آغشته به روغن عادت‌کرده اند ، چالش برانگیز باشد . اما در هیچ جای دیگری چنین غذاهای دریایی را در ژاپن پیدا نخواهد کرد : به راحتی به سوشی معتاد شوید ، از ماهی تازه گرفته‌شده استفاده کنید و توسط بهترین آشپزهای جهان در مقابل شما در رستوران آماده شوید !
علاوه بر غذا ، غذاهای محلی را تجربه می‌کنند که بخش مهمی از فرهنگ محلی است .

انتشار: 6 مهر 1402 بروزرسانی: 6 مهر 1402 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 96

به "غذای کدام کشورها بهترین است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غذای کدام کشورها بهترین است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید