برترین کرم های ضد آفتاب بی رنگ خارجی

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، فارغ از رنگ پوست و محل زندگی، همه ما برای حفاظت از پوست خود در برابر اشعه های مضر خورشید به یک کرم ضد آفتاب خوب احتیاج داریم. اغلب ما تصور می کنیم که فقط در روزهای آفتابی احتیاج به استفاده از کرم ضد آفتاب است. اما جالب است بدانید که در هوای ابری همچنان 80 درصد از اشعه ماوراء بنفش خورشید به پوست شما نفوذ می نماید. از این رو، می توان گفت استفاده از کرم ضدآفتاب در طول روز برای همه لازم است.

برترین کرم های ضد آفتاب بی رنگ خارجی

به گزارش راهنماتو، یک کرم ضد آفتاب مناسب با محافظت قوی در برابر اشعه های UVA و UVB خورشید از آفتاب سوختگی پوست شما جلوگیری نموده، ایجاد چین و چروک و لکه های قهوه ای را به حداقل می رساند و احتمال ابتلا به سرطان پوست را تا حد زیادی کاهش می دهد. امروز قصد داریم برترین کرم های ضد آفتاب بی رنگ خارجی را به شما معرفی کنیم:

محصول پیشنهادی ما: ضد آفتاب الارو حجم 50 میلی لیتر (قیمت: 490,000 تومان)

کرم ضد آفتاب بی رنگ الارو یکی از پرفروش ترین کرم های ضدآفتاب موجود در بازار است که با عملکرد چهارگانه خود، به محبوبیت زیادی در میان مصرف کنندگان دست پیدا نموده است. این محصول با دارا بودن SPF50 قادر است به مقدار 98 درصد از پوست در برابر اشعه های مضر خورشید محافظت کند. این کرم ضد آفتاب بعلاوه حاوی ماده موثر Dermaxyl بوده و از ایجاد چروک های ناشی از اشعه آفتاب جلوگیری می نماید و مانع از پیری زودرس می گردد. یکی دیگر از ویژگی های جالب توجه کرم ضد آفتاب الارو، دارا بودن ماده موثر آبرسان است که به حفظ هیدراتاسیون پوست یاری می نماید. این کرم ضد آفتاب ضد رادیکال های آزاد بوده و از پوست در برابر استرس و رادیکال های آزاد محافظت می نماید. این محصول فاقد عصاره و ماده مضر پارابن است و برای انواع پوست مناسب است.

اگر پیشنهاد ما مورد پسند شما نبود، می توانید گزینه های زیر را نیز مد نظر قرار دهید:

نام محصولمقدار SPFمناسب پوستترکیباتسایر ویژگی هاقیمت
ضدآفتاب دلانو مدل Invisible50معمولی و خشکترکیبات ارگانیک مجاز، ویتامین A.E.Cمحافظت بسیار قوی در برابر اشعه های UAV و UVB325,000 تومان
ضد آفتاب بی رنگ ام کیو INVISIBLE50چربترکیبات مرطوب کننده قویمرطوب کننده، ضد چروک، مقاوم در برابر تعریق310,000 تومان
ضد آفتاب بی رنگ پریم Anti Aging50معمولیعصاره تاک، ویتامین Eضد چروک، رطوبت رسان، فاقد چربی260,000 تومان
ضد آفتاب بی رنگ ویتابلا 00150انواع پوستویتامین A، ویتامین Cفاقد چربی، ضد چروک، سبک248,000 تومان
منبع: فرارو
انتشار: 22 تیر 1402 بروزرسانی: 22 تیر 1402 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 2528

به "برترین کرم های ضد آفتاب بی رنگ خارجی" امتیاز دهید

1 کاربر به "برترین کرم های ضد آفتاب بی رنگ خارجی" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین کرم های ضد آفتاب بی رنگ خارجی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید