برنامه های جانبیالکام استارز آنلاین برگزار می گردد

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، سازمان نظام صنفی رایانه ای از برگزاری برنامه های جانبی ششمین دوره الکام استارز به عنوان پاویون استارت آپها در نمایشگاه الکامپ، به صورت مجازی اطلاع داد.

برنامه های جانبیالکام استارز آنلاین برگزار می گردد

سازمان نظام صنفی رایانه ای به عنوان برگزارکننده بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی ایران الکامپ در اطلاعیه ای اظهار داشت: برنامه های جانبی ششمین دوره الکام استارز از 28 تا 31 شهریور 99 به صورت برخط برگزار می گردد.

ستاد اجرایی الکامپ 26 با توجه به موکول شدن برگزاری نمایشگاه الکامپ به ماه های پایانی امسال به دلیل بحران کرونا، تصمیم به برگزاری آنلاین برنامه های جانبی ششمین دوره الکام استارز شامل الکام پیچ و پاویون شتاب و سرمایه گرفته است.

برگزاری آنلاین این رویداد، علاوه بر حفظ فاصله اجتماعی و سلامت شرکت کنندگان، امکان بهره مندی برابر همه علاقمندان از فرصت حضور در الکام استارز به عنوان محل گردهمایی استارت آپ های فناوری اطلاعات را فراهم می کند.

زمان بندی این برنامه و نحوه انجام ثبت نام از متقاضیان، روزهای آینده اطلاع رسانی خواهد شد.

سازمان نظام صنفی رایانه ای امیدوار است بتواند در راستای حمایت حداکثری از کسب وکارهای نوپا که تسریع کننده فرایند رو به رشد اقتصاد دیجیتالی بر پایه تخصص و تولیدات بومی هستند، گام بردارد.

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 21 مهر 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 1438

به "برنامه های جانبیالکام استارز آنلاین برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه های جانبیالکام استارز آنلاین برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید