انتشار چاپ چهلم بار دیگر شهری که دوست می داشتم

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، به گزارش خبرنگاران این کتاب، داستان واگویه های راوی است با دختری به نام هلیا؛ حدیث عشقی که از نوجوانی میان یک دختر و پسر شکل گرفت. عشقی که با گذر زمان و ازدواج آن دو، هم چنان پرشور و جذاب ماند اما در رخدادی نه کامل روشن، راوی با فقدان هلیا به زادگاهش برمی شود. گفت وگوی دائمی راوی با هلیا، او را در ذهن راوی و مخاطب یک دیگریِ زنده و حیات مند تبدیل نموده است.

انتشار چاپ چهلم بار دیگر شهری که دوست می داشتم

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ دیجیتال کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

علاوه بر آنچه گفته شد، چمخانه؛ شهری ست که آن دو در کوچه باغ هایش رشد کردند و عاشق هم شدند. توصیف های دقیق و زندۀ نادر ابراهیمی از مناسباتِ زندگی روستایی و توصیف های دقیق زندگی روستایی در فصل برداشت محصولات کشاورزی، از مشخصه های شاخص کتاب است که با توصیف های عاشقانه همراه شده است.

در بخشی از کتاب می خوانیم:

بخواب هلیا، دیر است. دود دیدگانت را آزار می دهد. دیگر نگاه هیچ کس بخار پنجره ات را پاک نخواهد کرد. دیگر هیچ کس از خیابان خالی کنار خانه تو نخواهد گذشت. چشمان تو چه دارد که به شب بگوید؟

به تازگی چاپِ چهلم این کتاب با قیمت 3500هزار تومان در 1600 نسخه در انتشارات روزبهان منتشر شده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 18 بهمن 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 1676

به "انتشار چاپ چهلم بار دیگر شهری که دوست می داشتم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتشار چاپ چهلم بار دیگر شهری که دوست می داشتم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید