ارتقاء فرهنگ ترافیکی با آموزش صحیح قوانین رانندگی

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، آموزش صحیح قوانین رانندگی نقش مهمی در ارتقاء فرهنگ ترافیکی جامعه دارد.

ارتقاء فرهنگ ترافیکی با آموزش صحیح قوانین رانندگی

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در استرالیا فوق لیسانس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار از ، سرهنگ حسین جمال دار، فرمانده انتظامی تالش در همایش کلاهی برای زندگی که در مسجد امام علی (ع) بخش حویق این شهرستان برگزار گردید، گفت: آموزش صحیح قوانین رانندگی نقش مهمی در ارتقاء فرهنگ ترافیکی جامعه دارد.

او هدف از برگزاری این همایش را نهادینه کردن فرهنگ استفاده موتورسواران از کلاه ایمنی مطرح نمود و اضافه نمود: می توان با استفاده از تجهیزات ایمنی آمار جان باختگان و مجروحان مربوط به موتورسواران را کاهش داد.

فرمانده انتظامی تالش با بیان اینکه آموزش صحیح قوانین رانندگی نقش مهمی در ارتقاء فرهنگ ترافیکی جامعه دارد، گفت: سخت گیری های پلیس در مورد الزام به استفاده از کلاه ایمنی، در واقع تلاشی برای حفظ جان موتورسواران است.

سرهنگ جمال دار توضیح داد: از ابتدای سال جاری تا به امروز 5 جلسه آموزش کاربردی توأم با اهدا کلاه ایمنی، نمایش فیلم های تصادفات موتور سواران و نصب شب نما با حضور مسئولان محلی، عابران پیاده و موتورسواران در سطح شهرستان برگزار گردیده است.

او توضیح داد: برابر ماده 20 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی حرکت در پیاده رو یا در جهت مخالف جهت مجاز، ایجاد صدای ناهنجار، حرکات نمایشی و تردد در خطوط ویژه اتوبوس با موتورسیکلت، تخلف محسوب شده و برابر قوانین با فرد خاطی برخورد می گردد.

در این مراسم 40 عدد کلاه ایمنی به موتورسواران اهدا شد.

ع

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 1057

به "ارتقاء فرهنگ ترافیکی با آموزش صحیح قوانین رانندگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارتقاء فرهنگ ترافیکی با آموزش صحیح قوانین رانندگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید