ادامه دهند اسمشان را می آورم، سلام مرا به مریدی برسانید

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، به گزارش خبرنگاران، جواد نکونام شامگاه آدینه پس از پیروزی تیمش در برابر گل گهر سیرجان در نشست خبری سرانجام بازی اظهار کرد: با وجود اینکه برای این بازی کمبود بازیکن داشتیم ولی پیروز به پیروزی شدیم به همین دلیل به بازیکنان تیم خود بابت این پیروزی تبریک می گویم.

ادامه دهند اسمشان را می آورم، سلام مرا به مریدی برسانید

وی اضافه کرد: گل گهر با سیستمی بسته بازی می نمایند که حتی می توانستند تیم پدیده را هم ببرند. آنها دل به بازی مستقیم و ضد حمله می دوزند. ما این را می دانستیم به همین دلیل به گونه ای بازی کردیم که به غیر از ابتدای نیمه دوم، فرصتی چندانی در اختیار آنها قرار ندادیم. در نیمه دوم گل گهر کمی باز شد و ما تغییر تاکتیک دادیم و می توانستیم خیلی زودتر به گل فزونی برسیم.

جواد نکونام که این روزها موضوعات بیشتری را البته سربسته به خبرنگاران در میان می گذارد همچنین گفت: افرادی در خوزستان حضور دارند که دوست ندارند تیم ما بالای جدول باشد ولی روزی می رسد که اسم آنها را می آورم. اگر آنها کارشکنی های خود را تمام ننمایند اسم آنها را می گویم زیرا تا وقتی سرمربی فولاد خوزستان برای این تیم می جنگم.

سرمربی تیم فولاد خوزستان همچنین گفت: امیدوارم بازیکنان فولاد ایوب والی را الگو قرار دهند زیرا او به معنای واقعی کاپیتان تیم است و در تیم ما بزرگی می نماید. ما از او بابت این موارد ممنون هستم.

نکونام در مورد اینکه سینا مریدی هافبک تیم فولاد خوزستان مدتهاست که در ترکیب تیم فولاد حضور ندارند نیز گفت: اگر شما مریدی را دیدید، سلام من را به او برسانید.

به گزارش خبرنگاران، از سری رقابت های هفته دوازدهم لیگ برتر باشگاه های کشور عصر امروز در ورزشگاه فولاد خوزستان تیم های فولاد و گل گهر سیرجان به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با پیروزی تیم خوزستانی به خاتمه رسید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 دی 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 908

به "ادامه دهند اسمشان را می آورم، سلام مرا به مریدی برسانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه دهند اسمشان را می آورم، سلام مرا به مریدی برسانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید