اختصاص 14 مدال المپیاد کشوری به دانش آموزان البرزی

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، رئیس اداره استعداد های درخشان و دانش پژوهان البرز گفت: سال جاری دانش آموزان این استان در المپیاد های علمی کشور 14مدال طلا، نقره و برنز را به خود اختصاص دادند.

اختصاص 14 مدال المپیاد کشوری به دانش آموزان البرزی

خبرنگاران از البرز- رضا صبور گفت: در المپیاد ها سمیرا احمدنژاد شرامین دانش آموز پایه یازدهم از دبیرستان فرزانگان آموزش و پرورش ناحیه چهار کرج در رشته علوم زمین مدال طلا را کسب کرد.

رئیس اداره استعداد های درخشان و دانش پژوهان البرز با اشاره به این که مصطفی کرمانی نیا دانش آموز پایه دوازدهم از دبیرستان شهید سلطانی سه در رشته فیزیک مدال نقره گرفت، گفت: الیکا وکیلی اجارود از فرزانگان سه در رشته جغرافیا هم مدال نقره را از آن خود کرد.

محمدعلی آقایی میبدی دانش آموز پایه دوازدهم از دبیرستان شهید سلطانی آموزش و پرورش ناحیه یک در رشته ریاضی نقره و کوروش افشین جو دانش آموز پایه یازدهم از دبیرستان شهید سلطانی سه در رشته سلول های بنیادی مدال نقره به دست آوردند.

او گفت: دانش آموز پایه یازدهم سید علی میرحسینی چاه وکی نیز از دبیرستان شهید سلطانی آموزش و پرورش ناحیه سه کرج در رشته سلول های بنیادی پیروز به کسب مدال نقره شد.

رئیس اداره استعداد های درخشان و دانش پژوهان البرز عنوان نمود: غزل بیگدلی و ساینا سلطان مرادی از دانش آموزان پایه یازدهم فرزانگان آموزش و پرورش ناحیه سه کرج در رشته تفکر و کار آفرینی یاد کرد که در المپیاد علمی کشور حائز مدال برنز شدند.

صبور با بیان این که سید محمد متین حسینی از دبیرستان شهید سلطانی سه کرج در رشته زیست شناسی مدال برنز گرفت، گفت: محمد حسین نادری و نیما مشیر پناهی از دانش آموزان دبیرستان شهید سلطانی آموزش و پرورش ناحیه یک کرج به ترتیب در رشته رایانه و شیمی مدال برنز به دست آوردند.

به گفته رئیس اداره استعداد های درخشان و دانش پژوهان البرز دانش آموزان پایه دوازدهم کیارش کوپال و نیما نریمان زاده از شهید سلطانی سه کرج در رشته ریاضی مدال برنز و محمد پارسا الوندیان از همین دبیرستان در رشته فیزیک مدال برنز گرفت.

البرز دارای 19 مدرسه استعداد های درخشان است که پنج هزار و 166 دانش آموز در رشته های مختلف نظری و مهارتی در این مدارس مشغول به تحصیل هستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 بهمن 1400 بروزرسانی: 25 بهمن 1400 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 2216

به "اختصاص 14 مدال المپیاد کشوری به دانش آموزان البرزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص 14 مدال المپیاد کشوری به دانش آموزان البرزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید