اتحادیه اروپا مسئول بحران یونان است، هشدار درباره خطر خروج یونان از منطقه یورو

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، خبرنگاران: موسسه تحقیقاتی بروگل بروکسل اتحادیه اروپا و وام دهندگان بین المللی را مسئول بحران یونان دانسته و گفت اگر بروکسل و دولت جدید یونان به توافق نرسند خطر خروج این کشور از منطقه یورو به وجود می آید.

اتحادیه اروپا مسئول بحران یونان است، هشدار درباره خطر خروج یونان از منطقه یورو

سفر با تور یونان ارزان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از اس ار اف سوئیس، تا به حال اتحادیه اروپا در برابر دولت جدید یونان هیچ گونه آمادگی توافقی را نشان نداده است.

زولت دارواس از موسسه تحقیقاتی بروگل در بروکسل بر این عقیده است که اتحادیه اروپا و یاری کنندگان اقتصادی مهم مانند آلمان به یونان نزدیک خواهند شد.

آن ها با برنامه های ریاضتی و اقتصادی که تا به حال در قبال یونان در پیش گرفته اند مسئول بحران این کشور بوده و بنابراین یک مسئولیت اخلاقی در قبال آن دارند.

به اعتقاد دارواس اگر بروکسل و یونان با هم به توافق نرسند این خطر به وجود می آید که یونان از منطقه یورو جدا گردد. این سناریو یک فاجعه برای یونان بوده و برای بقیه اروپا بد است.

وی همچنین این مسئله را برای دستیابی به یک توافق سودمند دانست که وزیر دارایی جدید یونان درخواست دست بالای خود برای کاهش بدهی های یونان را کنار گذاشته و به جای آن از یک نوع تجدید ساختار بدهی ها سخن بگوید.

ع

منبع: تسنیم
انتشار: 5 مهر 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 619

به "اتحادیه اروپا مسئول بحران یونان است، هشدار درباره خطر خروج یونان از منطقه یورو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتحادیه اروپا مسئول بحران یونان است، هشدار درباره خطر خروج یونان از منطقه یورو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید