شروع به کار نیما عالمیان با تیم جدیدش در لیگ تنیس روی میز فرانسه

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، به گزارش خبرنگاران، قرار بود نیما عالمیان 20 مردادماه به فرانسه سفر کند تا همکاری با تیم جدیدش در لیگ دسته اول این کشور را شروع کند اما تست کرونا وی که به منظور انجام همین سفر انجام شد، مثبت اعلام شد و همین مسئله تعویق سه هفته ای سفر عالیمان را به همراه داشت.

شروع به کار نیما عالمیان با تیم جدیدش در لیگ تنیس روی میز فرانسه

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

این ملی پوش تنیس روی میز کشورمان بعد از طی کردن دوران قرنطینه برای بهبودی کامل و بر اساس منفی اعلام شدن تست دوباره ای که از وی گرفته شد، آدینه گذشته راهی فرانسه شد تا به دیگر هم تیمی های خود در تیم رومانا بپیوندد. رومانا از تیم های بالانشین در جدول لیگ دسته اول تنیس روی میز فرانسه به حساب می آید که برای فصل جدید مسابقات با عالمیان قرارداد یک ساله منعقد نموده است.

عالمیان برای سفر به فرانسه حامل یک بسته فرهنگی بود. وی مامور به تحویل این بسته به رئیس مرکز اسلامی فرانسه بود تا از آن برای ایام تاسوعا و عاشورای حسینی استفاده گردد.

نیما عالمیان سال گذشته عضو تیم ویلنوا بود و با این تیم در لیگ دسته اول فرانسه خوش درخشید.. عملکرد خوب این بازیکن باعث طرح پیشنهاد از طرف مسئولان تیم رومانا و عقد قرارداد یک ساله با این تیم شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 مهر 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 1406

به "شروع به کار نیما عالمیان با تیم جدیدش در لیگ تنیس روی میز فرانسه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع به کار نیما عالمیان با تیم جدیدش در لیگ تنیس روی میز فرانسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید