آشنایی با مرکز خرید مرکاتو ، دبی Mercato Shopping Mall

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، مرکز خرید مرکاتو دبی

در این مطلب از مجله گردشگری خبرنگاران شما را با مرکز خرید مرکاتو دبی آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

آشنایی با مرکز خرید مرکاتو ، دبی Mercato Shopping Mall

یکی از مجذوب نماینده ترین مرکز خریدهای دبی ، مرکز خرید مرکاتو می باشد. معماری این مرکز خرید زیبایی این مکان رو چند برابر کرده است و حتی اگر قصد خرید ندارید پیشنهاد می کنیم که برای گشت و گذار حتما به این مرکز خرید بروید، گردش در مرکاتو مانند گردش در یک موزه متعلق به دوران رنسانس می باشد.

مرکز خرید مرکاتو در سال 2002 با مساحت 22900 متر مربع در منطقه جمیرا ساخته شد و طراح این بنا یکی از طراحان ایتالیا دانیل مورللی می باشد که طراحی آن برگرفته از دوره رنسانس که تلفیقی از معماری ونیزی و توسکانیایی است و جزء برترین مرکز خریدهای دبی محسوب می گردد.

این مرکز خرید در یک خیابان بسیار زیبا که به خیابان ساحلی جمیرا مشهور است قرار گرفته است. مرکز خرید مرکاتو دبی از محبوب ترین بازارها نزد مردم دبی شناخته شده است، مرکاتو به معنی بازار است. گردشگرانی که به دبی سفر می نمایند قطعا از این مرکز خرید تماشا خواهند نمود. در آنالیز هایی که در این خصوص اجرا شده متوجه شدیم که تعداد بازتماشامایندگان از مرکز خرید مرکاتو سالانه بیش از 10000 نفر است و این رقم همه را شگفت زده می نماید.

مساحت مرکز خرید مرکاتو بیش از 59000 متر مربع است و می توان برندهای دنیای را در این مرکز خرید به سادگی پیدا نمود، حدود 140 برند مطرح در دنیا در این مرکز خرید گرد هم آمده اند. در این مرکز خرید می توانید هر برندی که مدنظرتان است را به سادگی پیدا نمایید.

یک سری فروشگاه های اوت لت در این مرکز وجود دارد که محصولات با برندهای بین المللی را با تعرفه های بسیار مناسب به فروش می رسانند. در این مرکز سالن های مد و زیبایی وجود دارد که سالانه فشن شوهای بسیار خارق العاده ای برگزار کرده و در معرض نمایش تمام دنیا قرار می گیرد.

خرید می تواند یک امر خسته نماینده باشد. برای بهبودی از این شرایط ، می توانید در آنجا بنشینید و از یک قهوه یا آب میوه تازه به همراه بعضی میان وعده ها در کافه های خیابانی مجذوب نماینده Mercato که به عنوان یک میدان بزرگ در مرکز بازار پناه می برد ، لذت ببرید.

بعلاوه شما می توانید در طبقه اول مرکز خرید مرکاتو به غرفه مواد غذایی که مارک های زنجیره ای مواد غذایی مانند KFC ، مک دونالد ، بلا دونا ، پیتزا هوت ، استارباکس و قهوه و … را دارد ، بروید.

آدرس : امارات متحده عربی، دبی، جاده ساحلی جمیرا

ساعت دسترسی : 10:00 تا 22:00

منبع: تاپ تراول
انتشار: 23 مهر 1403 بروزرسانی: 23 مهر 1403 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 2598

به "آشنایی با مرکز خرید مرکاتو ، دبی Mercato Shopping Mall" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با مرکز خرید مرکاتو ، دبی Mercato Shopping Mall"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید