آخرین وضعیت سد تاج امیر

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، رضا میرزایی در اعلام کرد و گو با خبرنگاران با اشاره به وضعیت سدهای لرستان، گفت: برای ساختمان و شبکه آبیاری و زهکشی کاکارضا چهار میلیارد و 500 میلیون تومان ردیف اعتباری در نظر گرفته گشت که از این میزان دو میلیارد تومان تخصیص پیدا نموده است.

آخرین وضعیت سد تاج امیر

سد شهید بروجردی اعتبار گرفت

وی با بیان اینکه برای سد زیبا محمد خرم آباد پنج میلیارد و 250 میلیون تومان اعتبار مصوب در نظر گرفته گردید که از این میزان یک میلیارد تومان تخصیص پیدا کرد، اعلام نمود: برای سد مخملکوه نیز چهار میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار مصوب گردید که از این میزان سه میلیارد تومان تخصیص پیدا نموده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان با اشاره به اینکه برای سد شهید بروجردی سه میلیارد و 750 میلیون تومان اعتبار مصوب گردید که از این میزان دو میلیارد تومان تخصیص پیدا کرد، اعلام نمود: این میزان از منابع عمومی دولت اختصاص پیدا نموده و هشت میلیارد تومان نیز از محل تبصره 19 برای این سد اختصاص پیدا نموده است.

میرزایی با بیان اینکه برای سد تاج امیر نورآباد سه میلیارد و 750 میلیون تومان در سال 97 اعتبار در نظر گرفته گردید که از این میزان یک میلیارد تومان تخصیص پیدا نموده است، ادامه داد: هیچ کدام از این سدها و پروژه ها تا پیش از این اعتباری نداشتند.

وی، بیان داشت: عملیات اجرایی سد تاج امیر از مرداد ماه 95 شروع گردیده است.

اعلام آخرین وضعیت سد تاج امیر

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان با بیان اینکه عملیات اجرایی در این سد تعطیل نگردیده اما مقداری فعالیت در آن کمتر گردیده است، اعلام نمود: در حال حاضر این سد 46 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای اینکه به لحاظ مالی تقویت گردد هفت میلیارد و 700 میلیون تومان از سد ایوشان که در سال های گذشته برای ما کار نموده بودند و از ما طلب داشتند به قرارگاه خاتم پرداخت کردیم تا در سد تاج امیر به کار گرفته گردد و فعالیت بیشتر گردد.

میرزایی، اعلام نمود: این سد تعطیل نیست و مقداری فعالیت در آن کمتر گردیده و با رایزنی های صورت گرفته با قرارگاه خاتم در روزهای آینده به طور مجدد فعالیت آنها مضاعف می گردد.

وی با اشاره به سد کمندان ازنا، مطرح نمود: هدف از اجرای این سد تامین آب شرب دو شهر ازنا و الیگودرز و همچنین تامین آب کشاورزی حدود چهار هزار و 200 هکتار اراضی کشاورزی ازنا است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان، اعلام نمود: پروژه 76 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و به صورت دو شیفت کار می نماید.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 20 فروردین 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 266

به "آخرین وضعیت سد تاج امیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین وضعیت سد تاج امیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید