استقلال خوزستان یک - نفت آبادان یک ، شهرآورد، بدون برنده

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، در روزی که داور 2 پنالتی هم به سود استقلال خوزستان بیان کرد، این تیم نتوانست به پیروزی برسد و مقابل نفت آبادان و در شهرآورد خوزستان نتیجه ای بهتر از تساوی یک بر یک به دست نیاورد.

استقلال خوزستان یک - نفت آبادان یک ، شهرآورد، بدون برنده

شهرآورد، بدون برنده

آدینه 3،12،97، هفته نوزدهم از هجدهمین دوره لیگ برتر، استادیوم: غدیر، تماشاگر: 500 نفر، ساعت: 15

استقلال خوزستان یک

گل: ایوب کلانتری(77 پنالتی)

نفت آبادان یک

گل: وفا هخامنش(69)

داور: رضا کرمانشاهی

یاری ها: محمدرسول ذورقی، محسن سلطانی

اخطار: میثم شاه مکوندزاده(استقلال خوزستان)

شهاب گردان، جاناتان بالوتلی، محمد قریشی(نفت آبادان)

بازیکن برتر: شهاب گردان(نفت آبادان)

استقلال خوزستان:

حسین پورحمیدی، ساسان شیرمردی، میثم شاه مکوندزاده، امیرحسین باقرپور، وحید حمدی نژاد، میثم کریمی، ایوب کلانتری، وحید نامداری(70 رامین داوودی)، محمد شریفی، مجتبی رمضانی(82 فرید امیری)، رضا درویشی(87 ناصر قلاوند)

سرمربی: کریم بوستانی

نفت آبادان:

شهاب گردان، وفا هخامنش، فرانکو وینیسیوس، حسین ساکی(39 میلاد جهانی)، سیروان قربانی، مصطفی احمدی، مسلم مجدمی(81 فاخر تهامی)، جعفر سلمانی، محمد قریشی، رضا جبیره(60 طالب ریکانی)، جاناتان بالوتلی

سرمربی: پائولو سرجیو

استقلال خوزستان که دو تساوی ارزشمند در دو هفته خاتمهی دور رفت مقابل سایپا و سپاهان کسب کرد، در نیم فصل دوم دوباره به روند نزولی برگشت و تا قبل از بازی مقابل نفت آبادان سه باخت متوالی کسب کرد تا شرایط بحرانی تری در قعر جدول پیدا کند. استقلال خوزستان که میزبان نفت آبادان بود با هدف رجحان در شهرآورد خوزستان پا به زمین گذاشت و خیلی زود هم به موقعیت رسید. در دقیقه 2، مجتبی رمضانی بعد از ورود به محوطه جریمه نفت و عبور از وفا هخامنش، برخوردی با شهاب گردان که از دروازه خارج شده بود، داشت که در این صحنه به سود استقلال خوزستان پنالتی اعلام شد. میثم کریمی پشت توپ ایستاد که ضربه او را شهاب گردان به خوبی مهار کرد تا اشتباه خود را جبران کند.

دقیقه 29 سانتر سیروان قربانی - دفاع چپ نفت آبادان- از روی ضربه ایستگاهی میانه زمین به تیرک عمودی دروازه استقلال خوزستان برخورد کرد و به بیرون رفت که در این صحنه کرمانشاهی، داور بازی به اشتباه کرنر اعلام نمود. در دقیقه 36 باز هم نفت آبادان بود که موقعیت خطرناکی روی دروازه استقلال خوزستان خلق کرد. شوت روی پای جاناتان بالوتلی از پشت محوطه جریمه، به شکل خطرناکی از روی دروازه استقلال خوزستان راهی اوت شد تا میهمان از رسیدن به گل رجحان محروم بماند.

در دقیقه 44 مجتبی رمضانی در موقعیت خوبی صاحب توپ شد و در حالی که می توانست گل بزند، برای زدن دریبل دو طرفه به شهاب گردان که از محوطه جریمه خارج شده بود، کوشش کرد ولی دروازه بان نفت به خوبی توپ را از وینگر استقلال خوزستان گرفت تا موقعیت این تیم از دست برود. نفت آبادان برای رجحان در نیمه دوم تعویض هایی انجام داد که مهمترین آنها ورود طالب ریکانی بود. شوت ناگهانی همین بازیکن از روی خط محوطه جریمه را پورحمیدی برگشت داد. دقیقه 69 انتها میهمان به گل رجحان رسید. ارسال پای چپ و زیبای میلاد جهانی از روی نقطه کرنر و ضربه سر وفا هخامنش، مدافع پیش تاخته نفت آبادان وارد دروازه استقلال خوزستان شد.

شاگردان کریم بوستانی که همه چیز را از دست رفته می دیدند، برای جبران گل خورده به آب و آتش زدند و در دقیقه 78 توانستند گل تساوی را به ثمر برسانند. پاس بلند از میانه زمین به پشت مدافعان نفت، موقعیت خوب گلزنی برای امیرحسین باقرپور فراهم کرد ولی این بازیکن در برخورد با هخامنش روی زمین افتاد تا کرمانشاهی برای دومین بار در این بازی برای استقلال خوزستان اعلام پنالتی کند. پنالتی استقلال خوزستان را ایوب کلانتری به سمت راست دروازه زد و در حالی که گردان نظاره گر توپ بود، گل تساوی این بازی به ثمر رسید. در ادامه دو تیم موقعیت های نصف و نیمه ای به دست آوردند اما پیروز به گلزنی نشدند تا جدال دو تیم خوزستانی در نهایت با تساوی یک بر یک به خاتمه برسد.

9

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 27 خرداد 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 421

به "استقلال خوزستان یک - نفت آبادان یک ، شهرآورد، بدون برنده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال خوزستان یک - نفت آبادان یک ، شهرآورد، بدون برنده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید