لیگ برتر فوتبال، استقلال با خیال راحت راهی رختکن شد

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، نیمه نخست دیدار تیم های استقلال و صنعت نفت آبادان با برتری آبی پوشان به انتها رسید.

لیگ برتر فوتبال، استقلال با خیال راحت راهی رختکن شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران ، در ادامه دیدارهای هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاهی ایران دو تیم استقلال و صنعت نفت آبادان از ساعت 17:30 امروز (پنجشنبه) در استادیوم آزادی به مصاف هم رفتند که در نیمه اول استقلال با نتیجه 2 بر صفر به برتری رسید. فرشید باقری در دقیقه 9 و طارق همام در دقیقه 25 گل های استقلال را به ثمر رساندند.

ترکیب استقلال:سیدمهدی رحمتی، محمد دانشگر، روزبه چشمی، میلاد زکی پور، فرشاد محمدی مهر، فرشید باقری، علی کریمی، فرشید اسماعیلی، روح الله باقری، وریا غفوری و همام طارق.

ترکیب صنعت نفت: شهاب گردان، عقیل کعبی، وفا هخامنش، سیروان قربانی، حسین ساکی، مصطفی احمدی، اکبر ایمانی، کرار جاسم، طالب ریکانی، میلاد جهانی و رضا جبیره.

دقیقه 9: ضربه کرنر برای استقلالی ها توسط فرشید اسماعیلی روی دروازه صنعت نفت ارسال شد. اشتباه مدافعان صنعت نفت در دفع توپ و در نهایت دور کردن ناقص توپ توسط عقیل کعبی این فرصت را به فرشید باقری داد تا دروازه این تیم را باز کند.

دقیقه 25: فرشاد محمدی مهر با نفوذ از سمت راست به محوطه جریمه صنعت نفت پاس رو به بیرونی را برای هم تیمی های خود فراهم کرد. روح الله باقری اجازه داد توپ از بین دو پای او عبور کند تا طارق همام با شوتی سنگین و غافلگیر کننده گل دوم استقلال را به ثمر برساند.

دقیقه 27: روح الله باقری در محوطه جریمه صنعت نفت در موقعیت خوب برای گلزنی نهاده شد که تکل به موقع وفا هخامنش مانع او شد.

دقیقه 33: حمله تند و تیز استقلالی ها این بار از سمت چپ طراحی شد که شوت روح الله باقری پس از برخورد با مدافعان صنعت نفت به کرنر رفت.

دقیقه 39: میلاد جهانی با شوتی که به سمت دروازه استقلال داشت، به دنبال جبران یکی از گل های خورده تیمش بود که مهدی رحمتی توپ را راهی کرنر کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 361

به "لیگ برتر فوتبال، استقلال با خیال راحت راهی رختکن شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر فوتبال، استقلال با خیال راحت راهی رختکن شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید