32 هزار دانش آموز کلاس اولی وارد مدارس گیلان شدند

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، به گزارش خبرنگاران، صبح شنبه 31 شهریور ماه همزمان با سراسر کشور 32 هزار دانش آموز کلاس اولی وارد مدارس گیلان شدند.

32 هزار دانش آموز کلاس اولی وارد مدارس گیلان شدند

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان در این مراسم که در مدرسه نبوت ناحیه 2 رشت برگزار گردید با اشاره به حضور 32 هزار دانش آموز پایه اولی سال تحصیلی جدید را شروع کردند، اظهارکرد: این تعداد دانش آموز پایه اول ابتدایی در دو هزار و 140 مدرسه حضور می یابند.

نادر دنیا آرای با اشاره به اینکه این تعداد دانش آموز در هزار و 470 کلاس تحصیل می نمایند، اضافه کرد: در مجموع 189 هزار دانش آموز در مقطع ابتدایی در مدارس استان گیلان تحصیل می نمایند.

وی از آمادگی 9 هزار و 500 کلاس درس در مقطع ابتدایی برای حضور دانش آموزان در سطح استان گیلان اشاره نمود و گفت: در مجموع 9 هزار معلم مقطع ابتدایی در کلاس ها برای سال تحصیلی جدید حاضر می شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به اینکه مدرسه خانه دوم دانش آموزان است، اعلام کرد: باید فضای شاد و با نشاط برای فرزندانمان در مدارس ایجاد کنیم. در این میان والدین و معلمان نقش مهمی ایفا می نمایند.

وی بر لزوم مشارکت های مردمی در فعالیت های آموزش و پرورش تأکید و توضیح داد: آموزش و پرورش برای پیشبرد اهداف آموزشی و تعلیم و تربیت و همچنین تأمین زیرساخت های آموزشی خود نیازمند مشارکت مردمی به ویژه خانواده ها است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 فروردین 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 214

به "32 هزار دانش آموز کلاس اولی وارد مدارس گیلان شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "32 هزار دانش آموز کلاس اولی وارد مدارس گیلان شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید