174 دانشجوی خارجی در دانشگاه علوم پزشکی تهران مشغول به تحصیل شدند

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، طبق اعلام معاونت بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران، بیشترین اقبال دانشجویان برای ادامه تحصیل در رشته پزشکی بوده است که در مجموع تعداد این دانشجویان در مقطع کارشناسی و ارشد به 174 نفر رسید.

174 دانشجوی خارجی در دانشگاه علوم پزشکی تهران مشغول به تحصیل شدند

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، طبق اعلام معاونت بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران، با وجود شرایط حال حاضر به دلیل شیوع ویروس کرونا انتخاب دانشگاه علوم پزشکی تهران برای ادامه تحصیل از سوی دانشجویان بین الملل افزایش یافته است.

بیشترین اقبال دانشجویان برای ادامه تحصیل در رشته پزشکی بوده است که بر این اساس 68 نفر در این رشته پذیرش شده اند و در سایر رشته های مقطع Undergraduate به ترتیب در دندانپزشکی 29 نفر، داروسازی 16 نفر و پیراپزشکی 5 نفر که با مجموع 118 دانشجو در سال تحصیلی جدید شروع به تحصیل خواهند کرد.

همچنین در مقطع Postgraduate در مقاطع ارشد 39 نفر، PhD 13 نفر و دستیاری پزشکی و فلوشیپ 4 نفر با مجموع 56 نفر پذیرش در دانشگاه پذیرش شده اند، که مجموع پذیرش معاونت بین الملل به 174 نو دانشجو رسید.

معاونت بین الملل در پایان افزایش پذیرش کم سابقه دانشجوی خارجی را مرهون تلاش تیمی ارکان اصلی حوزه بین الملل و آموزش دانشگاه دانست و از همکاری تمامی گروه های آموزشی و معاونت ها قدردانی کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 آذر 1399 بروزرسانی: 22 آذر 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 1566

به "174 دانشجوی خارجی در دانشگاه علوم پزشکی تهران مشغول به تحصیل شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "174 دانشجوی خارجی در دانشگاه علوم پزشکی تهران مشغول به تحصیل شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید