137 میلیون سفر ارمغان سه روز اول تعطیلات بهاره در چین است

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، میراث آریا/ براساس آخرین گزارش های بدست آمده، 137 میلیون سفر ارمغان سه روز اول تعطیلات بهاره در چین است.

137 میلیون سفر ارمغان سه روز اول تعطیلات بهاره در چین است

سفرهای مردم در تعطیلات سراسری چین افزایش یافته است. سال نو چینی که به عنوان جشن بهار یا سال نو قمری نیز شناخته می گردد، بزرگترین جشن در چین است که تعطیلات هفت روزه دارد. در سال 2022، جشنواره سال نو چینی در اول فوریه برگزار می گردد و طبق گاهشمار چینی سال ببر است. این گاهشمار دارای یک چرخه دوازده ساله است که هر سال با یک حیوان خاص نمایش داده می گردد. افرادی که در سالهای ببر از جمله 1938.1950، 1962.1974، 1986.1998 و 2010 متولد شده اند، سال تولد زودیاک خود (بن مینگ نیان) را تجربه خواهند کرد.

براساس اطلاعات وزارت فرهنگ و گردشگری چین، حدود 137 میلیون سفر توریستی داخلی در سراسر کشور در سه روز اول تعطیلات اجرا شده که 167 میلیارد یوان (26 میلیارد دلار) عایدی گردشگری داشته است.

به گفته این وزارتخانه، تعداد سفرهای توریستی بیش از هفتاد درصد نسبت به سطح قبل از همه گیری بیماری کووید-19 بهبود یافته است.

سفرهای توریستی کوتاه مدت، بازدید از شهر محل تولد و سفرها به حومه شهر بیشترین حجم سفرها را در این میان تشکیل می دهند. از آنجایی که این تعطیلات با بازی های المپیک زمستانی 2022 پکن مصادف شده است، محبوبیت و جذابیت بیشتری را برای مسافرت با موضوع یخ و برف ایجاد شده است.

قطارهای اضافی در بسیاری از منطقه ها برای پاسخگویی به تقاضای حمل و نقل ارائه شد. بعضی از واگن ها برای جشن سال نو با تزئینات مرتبط با جشن تزئین شده اند و خدمات ویژه مانند محصولات میراث فرهنگی ناملموس، غذاهای محلی و صنایع دستی مرغوب در بعضی ایستگاه های خدماتی ارائه می شوند.

علاوه بر این، اقدامات سختگیرانه ای نیز برای پیشگیری و کنترل COVID-19 برای سفرها اعمال می گردد. مسافران ملزم به استفاده از ماسک، ارائه کد QR بهداشتی و آنالیز دمای بدن قبل از حرکت هستند. بعلاوه خدمات بدون تماس برای ایجاد یک محیط سفر سالم برای مسافران قابل دسترسی است.

منبع: همگردی
انتشار: 18 فروردین 1401 بروزرسانی: 18 فروردین 1401 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 2261

به "137 میلیون سفر ارمغان سه روز اول تعطیلات بهاره در چین است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "137 میلیون سفر ارمغان سه روز اول تعطیلات بهاره در چین است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید