گوشی پوکو X4 GT با دریافت گواهی NBTC یک گام دیگر به رونمایی نزدیک شد

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، شرکت پوکو خود را برای معرفی از چند گوشی هوشمند در هفته آینده آماده می کند. این شرکت پیش تر نیز عرضه جهانی پوکو F4 5G را تأیید کرده که به زودی قرار است در هند از آن رونمایی شود. پوکو همچنین در ماه فوریه نیز از گوشی هوشمند پوکو X4 پرو 5G در بازارهای جهانی رونمایی کرد و اندکی بعد آن را در دسترس کاربران هندی قرار داد. اکنون اما جدیدترین خبرهای منتشر شده حاکی از آن است که پوکو روی گوشی دیگری از سری X به نام پوکو X4 GT کار می کند. به همین علت، این گوشی اخیراً در وب سایت صدور گواهینامه NBTC ظاهر شده که این مقوله به رونمایی قریب الوقوع آن اشاره دارد.

گوشی پوکو X4 GT با دریافت گواهی NBTC یک گام دیگر به رونمایی نزدیک شد

پوکو یکی از برندهای زیر مجموعه شرکت شیائومی است که توانسته با تولید گوشی های هوشمند باکیفیت و قیمت مناسب نظر کاربران بسیاری را به خود جلب کند. این شرکت چینی همانند سایر شرکت های فعال در حوزه تکنولوژی خود را برای حضوری قدرتمندانه تر در بازار جهانی محصولات هوشمند آماده می کند تا بتواند فرایند روبه رشد سال گذشته را در سال جاری نیز ادامه دهد. در همین زمینه ، پوکو قصد دارد تا به زودی از گوشی هوشمند تازهش در سری X با نام پوکو X4 GT رونمایی کند. این گوشی پیش تر در وب سایت های صدور گواهینامه IMDA و EEC نیز مشاهده شده است.

بر اساس گزارش های منتشر شده، پوکو X4 GT نسخه ری برند شده گوشی ردمی نوت 11T پرو خواهد بود. بنابراین می توانیم به بررسی مشخصات احتمالی آن بپردازیم. گوشی هوشمند تازه پوکو با شماره مدل 22041216G در وب سایت صدور گواهینامه NBTC ظاهر شده که این وب سایت علاوه بر تأیید نام رسمی این گوشی، به پشتیبانی از نسل پنجم اینترنت همراه (5G) آن نیز اشاره می کند. به غیر این، اطلاعات دیگری از پوکو X4 GT در این وب سایت یافت نمی شود.

از آنجا که این گوشی احتمالاً نسخه ری برند شده ردمی نوت 11T پرو محسوب می شود، بنابراین انتظار داریم با نمایشگر 6.6 اینچی، رزولوشن Full HD+، رفرش ریت 144 هرتزی و پشتیبانی از فناوری Dolby Vision در اختیار کاربران قرار بگیرد. پوکو احتمالاً از پردازنده Dimensity 8100 مدیاتک به عنوان قلب تپنده این گوشی هوشمند استفاده خواهد بود. باید اشاره کنیم که در پردازنده این تراشه 4 هسته A78 با فرکانس کاری 2/85 گیگاهرتز و 4 هسته A55 با فرکانس 2/0 گیگاهرتز تعبیه شده که به انجام وظیفه می پردازند. همچنین در کنار پردازنده ی Dimensity 8100 که با نسل چهارم فناوری ساخت 5 نانومتری TSMC تولید شده ، Mali-G610 MC6 به عنوان پردازنده گرافیکی به پردازش تصاویر خواهد پرداخت.

علاوه بر این پردازنده، حداکثر 8 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی برای استفاده کاربران تعبیه شده است. منبع تغدیه این گوشی هوشمند را یک باتری با ظرفیت 5080 میلی آمپر ساعتی تشکیل خواهد داد که با شارژر سریع 67 واتی انرژی مجدد خود را تأمین خواهد کرد. به گفته منابع متعدد، پوکو برای این گوشی هوشمند از یک سیستم دوربین سه گانه استفاده می کند که دوربین اصلی آن یک سنسور 64 مگاپیکسلی خواهد بود. در کنار این سنسور، یک دوربین اولترا واید 8 مگاپیکسلی و یک سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو قرار دارند. همچنین گفته می شود که در پنل جلویی پوکو X4 GT، حفره نمایشگر میزبان یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی است که کاربران می توانند از آن برای برقراری تماس های ویدیویی و گرفتن عکس های سلفی بهره ببرند.

به تازگی نیز گوشی پوکو F4 در وب سایت صدور گواهینامه TRDA ظاهر شده که این مقوله به رونمایی قریب الوقوع این گوشی در آینده نزدیک اشاره می کند. طبق اطلاعاتی که تا به امروز از پوکو F4 بدست آمده، این گوشی همان نسخه ریبرند شده ردمی K40 است که به زودی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. بنابراین انتظار می رود که از نظر ظاهری و سخت­ افزاری تفاوت چندانی بین این دو گوشی وجود نداشته باشد.

پوکو F4 مجهز به نمایشگر 6.67 اینچی AMOLED است که از رفرش ریت 120 هرتزی، استاندارد HDR10+، رزولوشن FHD+ و فناوری Dolby Vision بهره می برد. ضمناًً از پردازنده اسنپدراگون 870، سنسور 48 مگاپیکسلی اصلی به همراه سنسورهای 8 مگاپیکسلی اولترا واید و 2 مگاپیکسلی ماکرو، سیستم عامل اندروید 12 و باتری 4500 میلی آمپر ساعتی می توان به عنوان سایر مشخصات این گوشی هوشمند اشاره کرد.

منبع: MySmartprice

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 24 تیر 1401 بروزرسانی: 24 تیر 1401 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 2350

به "گوشی پوکو X4 GT با دریافت گواهی NBTC یک گام دیگر به رونمایی نزدیک شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی پوکو X4 GT با دریافت گواهی NBTC یک گام دیگر به رونمایی نزدیک شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید