مصاحبه با مجری تلویزیون یزد که جلوی مردم زانو زد

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، مهدی قانع مجری تلویزیون یزد که جلوی دوربین زانو زد و از مردم خواست از منزل بیرون نیایند گفت: به خاطر معروف شدن این کار را نکردم و فقط از سر دلسوزی بود.

مصاحبه با مجری تلویزیون یزد که جلوی مردم زانو زد

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، این روز ها که همه کشور به نوعی درگیر بیماری کروناست و مسؤولان مختلف کشوری مدام در حال توصیه هایی به مردم برای جلوگیری از سفر های نوروزی هستند، عده ای به این توصیه ها بی اهمیت بوده و بار سفر بسته و راهی جاده های کشور شده اند.

به همین منظور روز شنبه مهدی قانع، مجری برنامه خونه و زندگی مرکز یزد در مقابل دوربین زانو زد و از مردم عاجزانه درخواست کرد تا از شرکت در مهمانی و سفر های نوروزی پرهیز نمایند و در خانه هایشان بمانند.

این در حالی است که در یزد هم تعداد بسیاری از هموطنانمان به این بیماری مبتلا شده اند.

قانع، مجری برنامه خونه و زندگی درباره زانو زدن مقابل دوربین زنده برنامه تلویزیونی به جام جم گفت: ما در یزد کمپینی به نام هنرمندان یزد علیه کرونا راه انداخته ایم.

روز آدینه در این باره جلسه ای برگزار کردیم مبنی بر این که چه کار کنیم تا مردم از سفر های بی دلیل پرهیز نمایند.

به این خاطر که در همان روز، آمار مبتلایان به کرونا از هفت نفر به 57 نفر رسیده بود و مردم بدون اهمیت به این موضوع به مناطق ییلاقی یزد می رفتند؛ بنابراین به دنبال راهی برای صرف نظر کردن مردم از سفر بودیم. در آن جلسه گفتم حتی اگر قرار باشد من مقابل مردم زانو بزنم و التماس و خواهش کنم این کار را حتما انجام می دهم. من مصمم بودم روز شنبه در برنامه این کار را انجام بدهم. تنها دلیلش هم این بود که واقعا نگران مردم بودم.

وی درباره واکنش هایی که بعد از زانو زدن او مقابل دوربین ایجاد شد هم شرح داد: از طرف تعدادی از کارگران کارخانه ها با واکنش های منفی رو به رو شدم که می گفتند شما که می گویی از خانه بیرون نیایید، ما چه کار کنیم وقتی کارفرما ما را تعطیل نمی کند.

از ما خواستند که از کارفرمایان درخواست کنیم دو هفته آخر اسفند و اوایل فروردین کارخانه ها را تعطیل نمایند. من هم روز گذشته این خواسته شان را در برنامه مطرح کردم.

قانع در پاسخ به این سوال که آیا تصور می کرد این ویدئو تا این حد در فضای مجازی بازدید گردد هم گفت: اصلا فکر نمی کردم در فضای مجازی تا این حد بازتاب داشته باشد. البته چه بخواهیم و چه نخواهیم این ویدئو در فضای مجازی منتشر شده و دو سه ماه دیگر هم به فراموشی سپرده می گردد؛ بنابراین به خاطر معروف شدن این کار را نکردم و فقط از سر دلسوزی بود. امیدوارم مردم به توصیه ها اهمیت بدهند و از سفر های غیرضروری پرهیز نمایند تا هرچه زودتر این ویروس از کشور ما خارج گردد.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 1132

به "مصاحبه با مجری تلویزیون یزد که جلوی مردم زانو زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصاحبه با مجری تلویزیون یزد که جلوی مردم زانو زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید