کمپین موضوعی جدید مالزی برای بندر مالاکا
به گزارش مجله سفرنامه مالزی، منطقه مالاکا به تازگی مورد توجه مسئولین گردشگری مالزی قرار گرفته است و سرمایه گذاری مناسب برای رونق این منطقه صورت پذیرفته است، کمپین موضوعی عشق برای بندر این شهر طراحی شده است که با تغییر معماری، فروشگاه ها و هتل ها سعی رد جذب گردشگر به این مکان را دارند.
جاذبه گردشگری جدید تور مالزی در همان ابتدای کار توانست نظرات زیادی را به خود جلب کند. Mythas Legacy و First Avenue Partners (بخش آسیا) با همکاری یکدیگر اقدام به راهاندازی نخستین بندر تفریحی مالزی با موضوع عشق به نام Love Harbour Melaka در The Riviera کردهاند که هدف آن، جذب گردشگر در مالاکا است.
در این بندر، مغازهها و ساختمانهایی با معماری کلاسیک اروپایی ساخته شدهاند که شامل بوتیک هتلها، رستورانها و فروشگاههای مختلف هستند. Mythas Legacy سعی میکند تا نظر مستاجران و صاحبان مشاغل بیشتری را برای حضور در این بندر جلب کند تا به توسعه بیشتر بندر عشق مالاکا منجر شود.
این پروژه 100 واحدی، مساحتی برابر با پنج هکتار زمین را شامل میشود و دارای ارزشی برابر با 15 میلیون رینگت مالزی (3,838,800 دلار: سه میلیون و هشتصد و سی و هشت هزار و هشتصد دلار) است که با هدف توسعه منطقه، سرمایهگذاری شده است.
ساخت عشق بندر در سال 2015 آغاز شد و همین ماه آماده بهرهبرداری میشود. به گفته هجی هنگ، مدیر اجرایی بندر، این بندر تلاش میکند تا به عنوان یک جاذبه مهم گردشگری منطقهای و بینالمللی به تقویت اقتصاد و گردشگری در مالاکا و کشور کمک کند. هنگ میگوید که این بندر جدید به عنوان یکی از مهمترین برگ برندههای مالزی، آمادگی لازم را برای توسعه به عنوان مقصدی که نقش چشمگیری در این منطقه از جهان بازی میکند، دارد.
مالاکا، تاکنون، شاهد رشد گردشگری در این منطقه (16.7 میلیون گردشگر) بوده و بعد از تکمیل بندر عشق، جذب 1.6 میلیون گردشگر سالانه را هدف قرار داده است.
منبع: travelandtourworld.com