آیا تایلند قطب گردشگری ورزشی جهان است ؟

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، دولت تایلند قصد دارد، این کشور را به قطب گردشگری ورزشی در جهان تبدیل کند. وزیر گردشگری تایلند در این مورد گفته است که ما می‌توانین ارتباط خوبی بین دو حوزه گردشگری و ورزشی برقرار کنیم.

آیا تایلند قطب گردشگری ورزشی جهان است ؟

وزیر گردشگری کشور تایلند و ورزش تایلند اعلام نمود که این کشور به زودی از یک طرح بزرگ برای پیشبرد تسهیلات ورزشی خود در سطح استانداردهای بین‌المللی طیف وسیعی از فعالیت‌های تخصصی را در این زمینه به اجرا درخواهد آورد. این اقدام در راستای تلاش برای جذب و برگزاری مراسم ورزشی در سطح منطقه‌ای و بین‌المللی می‌باشد.

وزیر گردشگری تایلند همچنین افزود:

کشور تایلند می‌تواند ارتباط خوبی بین دو حوزه گردشگری و ورزش برقرار کند و من از این فرصت برای دعوت از مردم جهان برای لذت بردن از فرصت‌های زیادی است که گردشگران . این فرصت‌ها به همه ورزشکاران از افراد آماتور گرفته تا ورزشکاران حرفه‌ای و نیز دیگر افراد دوستدار ورزش ارائه می‌شود.

طبق این گزارش دولت تایلند با همکاری مقامات ورزشی و گردشگری خود طرح ویژه‌ای را برای ارتقای تسهیلات ورزشی آغاز کرده که شامل ایجاد 300 دوره آموزشی همچون 50 باشگاه غواصی، گلف، ایجاد خطوط سراسری دوچرخه‌سواری درتمام شهرهای کشور و ایجاد 5000 رینگ بوکس و نیز ایجاد مراکز آموزش موی تای می‌شود.

وزیر گردشگری این کشور یادآور شد که ورزش فرصت تازه‌ای برای لذت بردن و تجربه‌های تازه در تور تایلند ارزان به شمار می‌رود. گردشگران با استفاده از تسهیلات ورزشی انواع بازی‌ها از گلف تا فوتبال و یا دوچرخه سواری در مسیرهای خوش منظره تایلند تجربه خواهند کرد و با مردم این کشور آشنا خواهند شد.

انتشار: 28 شهریور 1402 بروزرسانی: 6 مهر 1402 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 7

به "آیا تایلند قطب گردشگری ورزشی جهان است ؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا تایلند قطب گردشگری ورزشی جهان است ؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید