کومان: برای رسیدن به پیروزی، بیشتر از آلمان کوشش کردیم، نیمه دوم بهتر بودیم

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، سرمربی تیم ملی فوتبال هلند از عملکرد شاگردانش مقابل آلمان در مرحله انتخابی یورو 2020 ابراز رضایت کرد.

کومان: برای رسیدن به پیروزی، بیشتر از آلمان کوشش کردیم، نیمه دوم بهتر بودیم

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید.

به گزارش خبرنگاران، رونالد کومان که تیم تحت هدایتش شب گذشته (آدینه) در مرحله انتخابی یورو 2020 در دیداری خارج از خانه، تیم ملی فوتبال آلمان را در استادیوم فولکس پارک شهر هامبورگ با نتیجه 4 بر 2 در هم کوبید و انتقام شکست 3 بر 2 خود مقابل مانشافت در ماه مارس را گرفت، پس از این بازی گفت: تیمی که بیشترین کوشش را برای رسیدن به پیروزی کرد، پیروز به این کار شد. ژرمن ها هم چندین موقعیت خوب گلزنی کردند اما به نظر من آنها بیشتر منتظر بودند تا فرصت هایی برای گلزنی پیدا نمایند.

وی اضافه کرد: ما نسبت به آلمان کوشش بیشتری برای رسیدن به پیروزی کردیم. ما شکیبا بودیم و آلمان بعد از استراحت بین دو نیمه، دو موقعیت خوب نصیبش شد اما در ادامه برای بستن تمامی فضاها کمی خسته شدند. در نیمه دوم آنها نمی توانستند خوب دوندگی نمایند. در نیمه اول ما خطرناک ظاهر نشدیم، اما در نیمه دوم اوضاع بهتر شد و با خطراتی که روی دوازه آلمان خلق کردیم به نتیجه رسیدیم.

کومان در خاتمه در تمجید از شاگردانش اعلام کرد: ما انعطاف پذیری لازم را داریم و این ویژگی فوق العاده این تیم است. ما به خودمان ایمان داریم و با آرامش خاطر به کارمان ادامه می دهیم.

هلند که با این پیروزی 6 امتیازی شد و در رده سوم گروه C مرحله انتخابی یورو 2020 و پشت ایرلند شمالی 12 امتیازی و آلمان 9 امتیازی قرار گرفته است، دوشنبه شب در همین چارچوب در خانه استونی به میدان خواهد رفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 مهر 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 632

به "کومان: برای رسیدن به پیروزی، بیشتر از آلمان کوشش کردیم، نیمه دوم بهتر بودیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کومان: برای رسیدن به پیروزی، بیشتر از آلمان کوشش کردیم، نیمه دوم بهتر بودیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید