یاری های آمریکا به ونزوئلا دروغ از آب درآمد

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، به گزارش خبرنگاران به نقل از راشاتودی، دلسی رودریگز، معاون نیکلاس مادورو رئیس جمهور ونزوئلا، ادعای آمریکا در خصوص ارسال یاری را نشان دهنده رفتار دوگانه آمریکایی ها دانسته است، چون به گفته او کشورش در حال حاضر زیر فشار تحریم های آمریکا قرار گرفته است.

یاری های آمریکا به ونزوئلا دروغ از آب درآمد

به گفته رودریگز، یاری های آمریکا مقدمه حمله به ونزوئلا است، چون آمریکا می خواهد شرایطی ایجاد کند تا بتواند به ونزوئلا حمله کند.

معاون نیکلاس مادورو همچنین اضافه نمود: آمریکا در کوشش برای تحریف واقعیت ها موجود در ونزوئلاست و اگرچه مسائل اجتماعی و مالی وجود دارد، اما ما با بحران انسانی تمام عیار روبرو نیستیم و به یاری های واشنگتن احتیاجی نداریم.

معاون رئیس جمهور ونزوئلا یاری بشردوستانه آمریکا را نیز دروغی بزرگ دانسته و گفت: آنچه ونزوئلا به آن احتیاج دارد تبادل نظری ملی میان دولت و مخالفان است، اگرچه آمریکا از انجام این تبادل نظرها جلوگیری می نماید.

رودریگز در تبادل نظری خود گفت: دولت مادورو به تبادل نظر جواب مثبت می دهد و به جنگ نه می گوید.

اوضاع داخلی در ونزوئلا پس از آن که خوان گوایدو، رئیس مجلس این کشور در مخالفت با دولت مادورو مردم را به خیابان ها کشاند، ملتهب شده است. گوایدو خود را رئیس جمهور موقت ونزوئلا نامیده و آمریکا و کشورهای غربی نیز از او در مقابل دولت مرکزی حمایت می نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 خرداد 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 410

به "یاری های آمریکا به ونزوئلا دروغ از آب درآمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یاری های آمریکا به ونزوئلا دروغ از آب درآمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید