چراغ سبز کمیته فنی به فرنگی کاران شایسته، فعلا اردویی نداریم

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، به گزارش خبرنگاران، رقابت های کشتی فرنگی انتخابی جام دنیا تختی در حالی روزهای پنجشنبه و آدینه هفته جاری در تهران برگزار می گردد که محمد بنا، حسام الدین جعفری، بهروز حضرتی پور و داود اخباری به عنوان اعضای کمیته فنی در این مسابقات حضور دارند.

چراغ سبز کمیته فنی به فرنگی کاران شایسته، فعلا اردویی نداریم

از وبلاگ قالبفا دیدن فرمایید.

فرنگی کاران مدعی با حضور در این مسابقات سعی دارند با کسب رجحان، مجوز حضور در جام تختی را بدست آورند. مسابقاتی که حکم انتخابی تیم ملی را هم دارد و مدعیان می توانند با حضور در این میدان داخلی، توانایی خود را به کادر فنی اثبات نمایند.

به همین دلیل حسام الدین جعفری سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی و عضو کمیته فنی مسابقات انتخایب جام تختی به خبرنگاران گفت: طبیعتا مسابقات انتخابی جام تختی برای فرنگی کاران مدعی اهمیت زیادی دارد، چراکه این نفرات با تمام توان به دنبال رسیدن به جام تختی و محک زدن خود برای رسیدن به دوبنده تیم ملی هستند. کمیته فنی هم با دقت و حساسیت بر مصاف مدعیان نظارت خواهد داشت تا نفرات واجد شرایط و توانمند به خوبی به میادین بعدی راه یابند.

وی توضیح داد: علاوه بر نفرات برتر رقابتهای انتخابی جام تختی که مجوز حضور در این جام را کسب خواهند کرد، ممکن است بعضی فرنگی کاران لایق و شایسته حضور در جام تختی هم از سوی کمیته فنی انتخاب شوند. شاید بعضی از این نفرات نتوانند قهرمان وزن خود شوند اما با صلاحدید کمیته فنی بتوانند مجوز حضور در جام تختی را کسب نمایند.

جعفری ادامه داد: البته نباید فراموش کرد بعضی دیگر از فرنگی کاران هم مجوز جام تختی را دارند و در مسابقات انتخابی حضور نخواهند داشت و ما باید طوری تصمیم بگیریم که زحمات آنها هم نادیده گرفته نگردد و در نهایت افرادی به جام تختی راه یابند که از هر نظر شایستگی حضور در این مسابقات را داشته باشند.

سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی در مورد برنامه های کادر فنی هم گفت: بعد از برگزاری رقابتهای انتخابی جام تختی، اردویی برای فرنگی کاران در دستور کار نیست و نفرات برتر خودشان را مهیا خواهند کرد تا در جام تختی به میدان بروند. رقابتهای جام تختی هم که اوایل بهمن ماه رگزار می گردد و مدعیان می توانند تا آن موقع به خوبی خود را مهیای این مسابقات نمایند.

وی در سرانجام اضافه کرد: تنها اردویی که ما تا جام تختی برگزار خواهیم کرد، اردویی ویژه برای مسافران تورنمنت بین المللی ایتالیاست که 10 روز قبل از اعزام به این تورنمنت برپا خواهد شد. این مسابقات بین المللی جزو تورنمنت های رنکینگ دار اتحادیه جهانی است و روز 24 دیماه شروع می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 بهمن 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 940

به "چراغ سبز کمیته فنی به فرنگی کاران شایسته، فعلا اردویی نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چراغ سبز کمیته فنی به فرنگی کاران شایسته، فعلا اردویی نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید