سعادتمند: با قدرت به کارم در تنیس روی میز ادامه می دهم

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، احمد سعادتمند در شروع تبادل نظر با خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که آیا با توجه به اتمام دوره سرپرستی شما در فدراسیون تنیس روی میز، از طرف وزارت ورزش و جوانان حکمی در رابطه با تمدید دوره سرپرستی تان دریافت نموده اید یا اصلا صحبتی در این زمینه با شما شده است؟، اظهارداشت: نه؛ ابلاغ جدیدی نداشته ام و کماکان کارم را انجام می دهم.

سعادتمند: با قدرت به کارم در تنیس روی میز ادامه می دهم

وی در واکنش به این موضوع که نصرالله سجادی اعلام نموده مسئله ای برای ادامه سرپرستی سعادتمند در تنیس روی میز وجود ندارد، گفت: به هر حال شرایط برگزاری انتخابات و از طرفی مدت زمان حضور من در فدراسیون تنیس روی میز به وزارت ورزش و تصمیم مسئولان این وزارتخانه بستگی دارد. من موظف به برگزاری مجمع انتخاباتی هستم و تا آن موقع هم مثل یک سرباز در خدمت فدراسیون و اهالی تنیس روی میز خواهم بود.

سرپرست فدراسیون تنیس روی میز تاکید نمود که وزارت ورزش و جوانان زمانی برای سرپرستی من و برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون اعلام ننموده است و کماکان با قدرت به کارم در این فدراسیون ادامه خواهم داد.

جلسه ای هم که دو روز پیش با نصرالله سجادی داشتید، در همین زمینه بود؟، وی در پاسخ به این پرسش گفت: در این جلسه عملکرد 6 ماهه خود را تقدیم معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان کردم. 6 ماه از حضورم در فدراسیون تنیس روی میز می گذرد و موظف بودم این کار را انجام دهم به خصوص اینکه در آستانه مسابقات قهرمانی آسیا هم هستیم.

سعادتمند در بخش دیگری از مصاحبه با خبرنگاران در خصوص مسابقات جام ستارگان دنیا و اینکه پیگیری های صورت گرفته برای برگزاری این رقابت ها در ارومیه به کجا رسید، تاکید نمود: هفته آینده کمیته فنی فدراسیون در این زمینه تشکیل جلسه می دهد. در این جلسه با توجه به موارد درخواستی فدراسیون دنیای تنیس روی میز، زمان پیشنهادی خود برای برگزاری جام ستارگان دنیا را همراه با تعداد نفرات شرکت نماینده مورد نظر با ذکر اسامی آنها و همچنین جوایز نقدی مورد نظر را معین می کنیم.

وی ادامه داد: موارد پیشنهادی کمیته فنی در این زمینه ها را به همکاران مان در اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی و هیات ارومیه که قرار است میزبان جام ستارگان دنیا باشند، اعلام می کنیم و همزمان فدراسیون دنیای را هم در جریان قرار می دهیم. در صورتیکه زمان پیشنهادی برای ثبت در تقویم 2016 فدراسیون دنیای مورد تایید قرار بگیرد، بلافاصله ستادی در تهران تشکیل خواهد شد و بر اساس آن کارمان را برای میزبانی مسابقات پیش می بریم.

سرپرست فدراسیون تنیس روی میز همچنین در رابطه با تیم ملی و برنامه های مصوب این تیم در یک ماهه پش از اعزام به محل برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند گفت: ملی پوشان تنیس روی میز طی روزهای 10 تا 16 شهریورماه با حضور در اتریش در پروتور دنیای این کشور شرکت می نمایند و بعد از آن به بلژیک می فرایند تا در رقابتهای پروتور این کشور که 16 تا 22 شهریورماه برگزار می گردد، شرکت نمایند. پس از بازگشت به ایران و دو سه روز استراحت، اعضای تیم ملی تنیس روی میز اردویی یک هفته ای در کیش برگزار خواهند کرد، سپس آماده اعزام به محل برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا می شوند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 بهمن 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 962

به "سعادتمند: با قدرت به کارم در تنیس روی میز ادامه می دهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سعادتمند: با قدرت به کارم در تنیس روی میز ادامه می دهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید