پیشنهاد سنگین غفوری به آبی پوشان، بازیکن جنجالی سپاهان در یک قدمی استقلال

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، وریا غفوری برای تمدید قرارداد با تیم فوتبال استقلال رقم سنگینی را از مدیران این باشگاه درخواست کرده است.

پیشنهاد سنگین غفوری به آبی پوشان، بازیکن جنجالی سپاهان در یک قدمی استقلال

به گزارش ، هجدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران با قهرمانی تیم پرسپولیس به پایان رسید و تیم های استقلال خوزستان و سپیدرود رشت به لیگ آزادگان سقوط کردند. گل گهرسیرجان و شاهین شهرداری بوشهر هم با قهرمانی و نایب قهرمانی در لیگ دسته اول به سطح یک فوتبال کشور صعود کردند.

با پایان هجدهمین دوره لیگ برتر ایران، تیم های حاضر در سطح اول فوتبال کشورمان برای تقویت خود اقدام به جذب مربی و بازیکن می کنند. استقلالی ها پس از جذب مربی ایتالیایی فعالیت خود را به صورت رسمی و گسترده در بازار جابجایی آغاز کردند.

از باشگاه استقلال خبر می رسد که آیاندا پاتوسی گزینه نهایی اش استقلال است و به شدت علاقه دارد در جمع آبی پوشان باشد. البته مدیران استقلال هم در تلاش هستند تا هر طور شده او را در تهران نگه دارند. طارق همام، بازیکن خارجی استقلال سال آینده برای این تیم بازی می کند.

وریا غفوری با ارائه پیشنهاد 4 میلیاردی به مدیران استقلال، موضوع تمدید قراردادش با این تیم را سخت کرده است. از طرفی شنیده می شود که تراکتورسازی حاضر است این رقم را به بازیکن تیم ملی ایران پرداخت کند، اما مدیران استقلال حاضر به واریز چنین مبلغی به حساب غفوری نیستند.

بعد از انتشار اخباری مبنی بر توافق مهدی رحمتی کاپیتان استقلال با پدیده شهر خودرو، از استقلال خبر می رسد که او به طور قطعی از استقلال می رود و مدیران استقلال به دنبال تمدید قرارداد با سیدحسین حسینی هستند.

همچنین برای تمدید قرارداد با علی کریمی و پژمان منتظری بحث ها ادامه دارد و لوزانو بازیکن اسپانیایی هم حضورش در استقلال قطعی نیست.

مدیران استقلال با بازیکنان جدیدی هم مذاکره کرده اند. در این بین نام هایی مثل علی دشتی (بازیکن سابق سایپا)، میلاد قربانی (بازیکن مس کرمان)، مسعود ریگی (بازیکن سابق پدیده) و محمد بلبلی (بازیکن سابق سپیدرود رشت) مطرح شده است که همگی قرارداد داخلی با استقلال امضا کرده اند.

سیاوش یزدانی هم که به تازگی از سپاهان اصفهان جدا شده و صحبت از پیشنهاد های خارجی برای او عنوان می شود، در یک قدمی استقلال است.

از طرفی آندره آ استراماچونی که دیروز قراردادش را با استقلال امضا کرده است، احتمالا لیستی از بازیکنان مد نظر خودش را به باشگاه استقلال ارائه خواهد داد و به زودی نفرات مد نظر این مربی ایتالیایی برای مذاکره با مدیران استقلال معرفی خواهند شد.

همچنین بازیکنانی هستند که هنوز با استقلال قرارداد دارند. محمد دانشگر یک سال، میلاد زکی پور 2 سال، میثم تیموری 2 سال، فرشاد محمدی مهر 2 سال، فرشید باقری یک سال، فرشید اسماعیلی یک سال، داریوش شجاعیان یک سال، روح الله باقری 2 سال، طارق همام 2 سال، مرتضی تبریزی 2 سال، مرتضی آقاخان 3 سال و محسن کریمی یک سال دیگر با استقلال قرارداد دارند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 13 مرداد 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 496

به "پیشنهاد سنگین غفوری به آبی پوشان، بازیکن جنجالی سپاهان در یک قدمی استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد سنگین غفوری به آبی پوشان، بازیکن جنجالی سپاهان در یک قدمی استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید