پژمان منتظری: از دست دادن فیفادی ها عادی شده است، هیچ کس نگران نیست!

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، پژمان منتظری مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: می دانید کشورهای آسیایی دیگر با چه تیم هایی بازی می نمایند، اما ما به راحتی فرصت ها را از دست می دهیم.

پژمان منتظری: از دست دادن فیفادی ها عادی شده است، هیچ کس نگران نیست!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، پژمان منتظری در حاشیه تمرین امروز (پنجشنبه) تیم ملی فوتبال گفت: بچه ها به تمرین اضافه شدند و تمرین شکل جدی تری پیدا نموده است و خود را برای دیدار با بولیوی آماده می کنیم.

مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان ادامه داد: متأسفانه فیفادی اول را از دست دادیم. این امر در حال عادی شدن است و اردوی نخست هم همین رخ داد. با این حال نگاه مثبتی داریم و امیدوارم از فرصت دیدار مقابل بولیوی نهایت استفاده را ببریم.

منتظری درباره اینکه رقبای ایران در جام ملت های آسیا با تیم های بزرگ بازی می نمایند اما ملی پوشان ما به مصاف تیم های کوچک می روند، گفت: همه ما از شرایط اقتصادی کشور اطلاع کامل داریم. در زمینه بازی دوستانه می توانستیم خیلی بهتر کار کنیم که این تنها به شرایط اقتصادی بازنمی شود. این روزها می گذرد و ما می توانستیم از این فرصت برای جام ملت های آسیا استفاده کنیم، اما آنها را به راحتی از دست می دهیم. می دانید کشورهای آسیایی دیگر با چه تیم هایی بازی می نمایند، اما ما به راحتی فرصت ها را از دست می دهیم و می بینیم که هیچ نگرانی از این بابت وجود ندارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 فروردین 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 197

به "پژمان منتظری: از دست دادن فیفادی ها عادی شده است، هیچ کس نگران نیست!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پژمان منتظری: از دست دادن فیفادی ها عادی شده است، هیچ کس نگران نیست!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید