پناهی: 95 درصد ذوب آهن تغییر نموده است و احتیاج به زمان داریم

به گزارش مجله سفرنامه مالزی، هافبک ذوب آهن اصفهان گفت که گاندوها تغییرات زیادی نسبت به لیگ بیستم پشت سر گذاشته اند و به زمان احتیاج دارند.

پناهی: 95 درصد ذوب آهن تغییر نموده است و احتیاج به زمان داریم

امیرمحمد پناهی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره تساوی ذوب آهن اصفهان مقابل نفت مسجدسلیمان گفت: به نظرم بهتر از حریف بازی کردیم و موقعیت هایی خطرناک تر داشتیم. نفت هم فرصت گلزنی داشت، اما جدا از گلی که زدیم، سه یا چهار فرصت 90 درصدی داشتیم و شایسته پیروزی بودیم.

وی در خصوص اعتراض بازیکنان و مربیان نفت مسجدسلیمان به عدم اعلام پنالتی به سود این تیم مطرح کرد: داور در نیمه اول می توانست خطا روی مرتضی خراسانی را پنالتی بگیرد. اشتباهات داوری معمولاً وجود دارد و در این زمینه کارشناسان می توانند نظر بدهند. در آن صحنه هم که تیم میزبان اعتقاد به پنالتی داشت، بازیکن ما روی زمین خوابیده بود و فکر نمی کنم عمدی در کار بوده باشد.

هافبک ذوب آهن راجع به علت نوسان گاندوها در نتیجه گیری توضیح داد: 95 درصد تیم نسبت به سال گذشته تغییر نموده است و ما احتیاج به زمان داریم. از طرفی ذوب آهن بازی های بسیار سختی را در 9 هفته گذشته انجام داد. ملاقاتهای ما در ادامه لیگ کمی راحت تر می گردد و می توانیم بهتر امتیاز بگیریم. تا الان نسبت به فصل گذشته، از لحاظ امتیازگیری عملکرد خوبی داشته ایم.

پناهی درباره ملاقات با طرفدار که تیم سابقش محسوب می گردد، اعلام کرد: طرفدار تیم بسیار خوبی است و تا مرز شکست پرسپولیس هم پیش رفت. این بازی برای ما بسیار سخت است، اما کوشش می کنیم نتیجه خوبی بگیریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 بهمن 1400 بروزرسانی: 7 بهمن 1400 گردآورنده: malayro.ir شناسه مطلب: 2197

به "پناهی: 95 درصد ذوب آهن تغییر نموده است و احتیاج به زمان داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پناهی: 95 درصد ذوب آهن تغییر نموده است و احتیاج به زمان داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید